כמאה נשים הגיעו לניידת הממוגרפיה שהוצבה בסמוך למרפאת "כללית" במעלות כדי לבצע בדיקה לסרטן השד, אחת הבדיקות החשובות שהצילה חיים של נשים רבות

גילוי מוקדם מציל חיים: עשרות נשים במעלות עברו בדיקה מצילת חיים, במסגרת ניידת ממוגרפיה שהוצבה ליד מרפאת כללית מעלות

 

בדיקת הממוגרפיה נחשבת כבדיקה מצילת חיים שמטרתה גילוי מוקדם של סרטן השד. מזה שנים רבות כללית מציבה ניידות בסמוך למרפאות שלה, כך שהנשים יכולות להיבדק ליד הבית ובליווי הצוות המוכר להן במרפאה. החודש הגיעה הניידת למרפאת מעלות וכ-100 נשים הגיעו ונבדקו, אחת מהנשים שהגיעו היא אווה קוטלר ממעלות שביקשה להודות לצוות המרפאה ובפרט לאחיות שליוו אותה. "בזכות הגעת הניידת לחצר המרפאה אני וחברותי הגענו להיבדק, לא לכולם יש רכב או מלווה שיכול לקחת אותם לבדיקה בנהריה וכך זה קל ונגיש להגיע. תודה לצוות המרפאה שלא מוותר לנו מתקשרים ומזמינים אותנו".

רוידה פארס מנהלת הסיעוד במרפאה מספרת: "הגעת הניידת לחצר המרפאה נמצאה כיעילה ביותר בהגברת היענות הנשים לבדיקה. חייהן של נשים רבות ניצלים בכל שנה הודות לנגישות ולזמינות של לגילוי המוקדם".

גלית רטנר המנהל האדמיניסטרטיבית של מנהלת אשר בכללית מוסיפה: "לאור הביקוש וההיענות הגבוהה לבדיקת הממוגרפיה בניידת, אנו עושים מאמצים רבים  להציב אותה גם באזורים מרוחקים בתדירות גבוהה ולאפשר לכמה שיותר נשים להגיע ולהיבדק קרוב לביתן".

 

צילום: כללית מחוז חיפה וגליל מערבי

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות