מתחדשים: מרפאת בריאות הנפש של כללית בקרית אליעזר עברה למשכנה החדש ברחוב אבן סינא 8 בחיפה, במתחם חדש, נרחב ומונגש

מרפאת בריאות הנפש של כללית בקרית אליעזר, עברה לרחוב אבן סינא 8 למתחם חדש המתפרש על שלוש קומות עם אזורי המתנה מרווחים, שירותי משרד מונגשים למטופלים עם מוגבלויות וחדרי טיפול גדולים ומותאמים

 

מרפאת בריאות הנפש של כללית בקרית אליעזר בניהולו של ד"ר פשיניאן ארטאשז עברה למתחם חדש ומשופץ ברחוב אבן סינא 8 (במקום מרפאת כללית אבן סינא). המתחם החדש מתפרש על שלוש קומות עם אזורי המתנה מרווחים, שירותי משרד מונגשים למטופלים עם מוגבלויות וחדרי טיפול גדולים ומותאמים.

מרפאת קרית אליעזר היא אחת מהמרפאות הוותיקות במחוז המעניקה שירות למטופלי כללית בתחום בריאות הנפש. לאחר הרפורמה בבריאות הנפש, המרפאה גדלה והתפתחה והפכה למרכז בריאות הנפש הגדול בחיפה, הן בכמות המטופלים והן בגודל הצוות הרב מקצועי. המרכז מעניק מענה למגוון רחב של הפרעות בתחום בריאות הנפש שכולל מעקב פסיכיאטרי, טיפול פסיכותרפיה ושירותי סל שיקום.

"השילוב של מבנה חדשני מרווח ויפיפה עם צוות ותיק ומקצועי שעושה דרך ארוכה יחד, יהווה מענה מלא ומגוון למטופלים הזקוקים לו וכן בעתיד נוכל לפתח ולהכניס שירותים נוספים", מספרת ד"ר טטיאנה ז'לוזין, מנהלת מערך בריאות הנפש של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

מרפאת בריאות הנפש תצטרף למרכז לטיפול יום נפשי בניהולה של ד"ר אודיל רוביצ'ק ותקרא 'מרכז בריאות הנפש – חיפה'. יתרון המרכז לטיפול יום הוא האפשרות להימנע מאשפוז בבית חולים ולקבל טיפול נפשי בקהילה. בצורה זו ניתן לשמר את רצף הטיפול מחוץ למסגרת האשפוזית ולהשיג את המטרות הטיפוליות והשיקומיות הנדרשות.

המרכז לבריאות הנפש ממוקם בשכונת הדר, באזור נגיש המאפשר למטופלים להגיע גם בתחבורה ציבורית. בנוסף, ישנו בית מרקחת הממוקם במבנה סמוך בבניין הנביאים ארמון המאפשר רכישת תרופות מיד לאחר קבלת מרשם, ללא צורך להגיע למרפאת האם.

 

צילום: כללית חיפה והגליל המערבי

 

 

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות