עיריית קריית ביאליק תבצע תכנון הסדרי תנועה חדשים ברחוב המייסדים בעיר

בעקבות עומס תנועה בשל קווי האוטובוס במקום, תערך תכנית תכנון מחדש של הסדרי התנועה ברחוב המייסדים. עלות הפרויקט 400 אלף שקל

בתקופה האחרונה גדל משמעותית נפח התנועה ברחוב המייסדים, כאשר קווים רבים של חברת אגד עוברים דרכו.

תושבי קריית ביאליק והאזור מחליפים את האוטובוסים בתחנת האוטובוס הסמוכה לבניין "שופרסל" כדי להגיע ליעדים השונים.

במקום נוצרה מעין תחנה מרכזית אזורית של חברת אגד, דבר שגורם ליצירת פקקי תנועה ומהווה מפגע תחבורתי בטיחותי.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים וביקש לבצע תכנון מחדש של הסדרי התנועה ברחוב על מנת לפתור את הבעיה שנוצרה.

לצורך הפרויקט תקצב משרד התחבורה את עבודות התכנון בשיתוף המצ'ינג מעיריית קריית ביאליק. עלות הנאמדת של הפרויקט היא 400,000 שקל.

תהליך התכנון יתבצע תוך 3 חודשים, כאשר בסיום התכנון, התוכנית תוגש למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לצורך תקצוב ביצוע הפרויקט.

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי: "אנו ערים לעומסי התנועה הכבדים ברחוב המייסדים אליו מתנקזת התנועה של הבאים לקריון, למרכז הרפואי זבולון, לבית המשפט ולמשרדים הנמצאים במגדלי הקריון. גם התחבורה הציבורית הרבה שעוברת דרך הרחוב גורמת ליצירת פקקי התנועה. אני מאמין כי יצירת שינויים גאומטריים ושינוי בהסדרי התנועה יסייע לפתור את בעיית הפקקים באזור".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות