אין צורך לרוץ למיון: במרכז לרפואה יועצת זבולון של כללית השרות ניתן בשעות הערב, בחגים ובסופי השבוע, גם לילדים, עם רופאים מומחים במגוון רחב של תחומים

מבוטחי כללית במחוז חיפה והגליל המערבי לא צריכים להגיע למיון ולחכות שם שעות ארוכות כדי שרופא יראה אותם. גם במרכז לרפואה יועצת זבולון מעניקים בלילות, בסופ"שים ובחגים שירות של מיון קהילתי עם מומחים בתחומים שונים לכל גיל

 

מבוטחי כללית במחוז חיפה וגליל מערבי יודעים שאין צורך לרוץ למיון בבית חולים בעת מצב רפואי דחוף והם מקבלים מענה רפואי מבוקר עד לילה, כולל סופי שבוע וחגים. זאת משום שיכולים להגיע לאחד מהמיונים הקהילתיים במחוז, כולל במרכז לרפואה יועצת זבולון. בפועל, רוב המקרים המגיעים למיונים הקהילתיים מטופלים ואין צורך בהמשך טיפול בבית החולים.

במיון הקהילתי פועל צוות מומחים מיומן עם תנאים כמו במיון כגון: חדר השהיה למעקב, בדיקות, עירויים, בדיקות הדמיה, מעבדה דחופה ואף בית מרקחת – שירות שאין בחדר מיון בבית חולים.

החל מהשעה 19:00 באותו מתחם שפועל המיון הקהילתי – בבניין מספר 1 של זבולון, בקומה 1, פועל מוקד לרפואה דחופה עד 23:00 מידי יום, כולל סופי שבוע וחגים. הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, פנימית וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שרותי מעבדה נרחבים, תפירות, גבס.

"היתרון של המוקד בזבולון הוא שהרופאים מנוסים ובעלי מומחיות כנדרש בשירות הפועל בקהילה וההמתנה קצרה בהרבה מאשר בחדר מיון. לרשות הצוות מעבדה לבדיקות דחופות, מכון רנטגן ובית מרקחת.

השירות קרוב לבית ולמטופל והוא חוסך את הזמן הרב שיש בהמתנה בחדר מיון בבית חולים". מסביר רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

השירות ניתן מידי יום, כולל שישי וערב חג החל מ-19:00 (שישי מ-12:00) ועד 23:00 .

ובשבתות וחגים מ- 12:00-23:00.

* הביקור כרוך בהשתתפות עצמית.

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

אולי גם זה יעניין אותך
Close
Back to top button
נגישות