מתחדשים: מרפאת אבן סינא של כללית בחיפה נפתחה במתחם חדש בבניין ארמון 

בטקס חגיגי נחנכה מרפאת כללית אבן סינא בבניין ארמון בחיפה. במרפאה ניתן לקבל שירותי רפואה, שירותי סיעוד ובית מרקחת

 

טקס חנוכת מרפאת כללית אבן סינא במחוז חיפה וגליל מערבי שעברה למתחם חדש ומרווח במגדל ארמון ברחוב הנביאים נערך במעמד מנהל המחוז – מר רונן נודלמן, חברי הנהלת המחוז, צוות מנהלת חיפה, צוות המרפאה וצוותי מרפאות הכללית בבניין ארמון.

במרפאת כללית אבן סינא ניתן לקבל שירותי רפואה בניהולו של ד"ר סלאבק חוסאם, שירותי סיעוד בניהולו של יאסין אחמד, שירותי משרד בניהולה של חגית ממן ושירותי בית מרקחת בניהולה של נאטור עביר. המרפאה עובדת בימים א-ה וגם ביום ו' עד השעה 12:00.

"אנו בכללית רואים לנגד עינינו את רווחתם של המטופלים שלנו ומזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמרפאה החדשה, אנו פה בשבילכם, בכל העת", שיתפה חגית ממן, המנהלת האדמיניסטרטיבית.

היתרון הגדול של מעבר המרפאה למרכז הרפואי ארמון הוא שניתן לקבל מגוון שירותי הכללית תחת קורת גג אחת: מרכז בריאות הילד ובו וניתן לקבל שירותי רפואה יועצת לילדים על ידי טובי המומחים בתחומי ריאות, ראומטולוגיה, אף אוזן גרון, כירורגיה, אנדוקרינולוגיה, סוכרת ילדים, תזונה ודיאטה ועוד. מרפאה לטיפול בילד ובנוער, רפואה יועצת עם מומחי כללית בתחומים – אף, אוזן וגרון, עיניים ועור, מרכז בריאות האישה, מכון להתפתחות הילד וכללית סמייל.

בדברי הברכה סיפר מנהל המחוז, רונן נודלמן, שכללית לא מפסיקה להשקיע ולפתח את השירותים הרפואיים הניתנים במרפאות כללית ברחבי העיר חיפה. "בנוסף להעתקת מרפאת אבן סינא, יפתח שבוע הבא המרכז לבריאות הנפש של כללית בחיפה, כאשר מרפאת בריאות הנפש קרית אליעזר תעבור לבניין שהייתה מרפאת אבן סינא ותצטרף למרכז לאשפוז יום עבור המטופלים, ברחוב אבן סינא 8, חיפה. מרפאות רוממה, שפרינצק, קיבוץ גלויות וכרמל צרפתי שופצו וממרפאות ותיקות הן הפכו למודרניות, מזמינות וחדשניות. ברמות רמז נפתחה מרפאה גריאטרית בקומה ב', בפרונט (גאולה) הפכנו מרפאה ותיקה למתחם מרווח וחדשני כולל מרפאה להתפתחות הילד".

"אנו מברכים על המעבר של המרפאה ושמחים להמשיך לתת למטופלים שלנו את השירות הטוב ביותר וכעת במרפאה עם עיצוב מודרני וחדיש", סיכם ד"ר סלאבק חוסאם, מנהל המרפאה.

 

צילום: כללית מחוז חיפה וגליל מערבי

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות