רחל, תורג'מן, מנהלת המשרד האגדית של מרפאת כללית בשלומי פורשת לגמלאות אחרי 44 שנה

רחל תורג'מן, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרפאת כללית בשלומי מחוז חיפה וגליל מערבי פרשה החודש לגמלאות, לאחר 44 שנה בהן ניהלה את מרפאות כללית בשלומי, מעלות והגעתון בנהריה

 

רחל תורג'מן, המנהלת בהא הידיעה, במשך שנים רבות של מרפאת כללית בשלומי יוצאת לגמלאות אחרי 44 שנים של ניהול בכללית.

רחל בתחילת דרכה תכננה לעסוק בחינוך והוראה ואפילו החלה לעבוד במילוי מקום כמורה אך הגורל רצה אחרת. בזמנו, התפנתה משרה במרפאת כללית בשלומי והציעו לה את התפקיד, היא הסכימה, התאהבה בתחום ומאז לא עזבה את כללית. היום, לאחר 44 שנים היא יוצאת לגמלאות בדיוק מאותה מרפאה בה התחילה את דרכה.

רחל (65), נשואה + 3 ו-7 נכדים, מתגוררת בשלומי, החלה לעבוד בכללית בשנת 78' במרפאת שלומי שהייתה אז  מרפאה קטנה, ניהלה אותה במשך 15 שנים ומשם עברה לנהל את מרפאת כללית מעלות מרכז במשך 7 שנים. בהמשך, ניהלה את מרפאת נהריה געתון במשך 4 שנים ולאחר מכן חזרה הביתה למרפאת שלומי שכבר הספיקה לגדול, שאותה ניהלה במשך 12 שנים עד יציאתה לגמלאות. במהלך השנים אף סיימה תואר ראשון בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת חיפה ועברה קורסים והשתלמויות שהוסיפו לידע המקצועי הרב שלה.

"אני מאוד אוהבת את עבודתי, את הקולגות שלי והמטופלים ורוצה להודות לכולם על האמון שנתתם בי ולאחל לכולם בריאות איתנה. אני אתגעגע לכולם אך גם נרגשת לחלוק אתכם רגע מיוחד בחיי, רגע של מעבר. מעבר שיש בו שינוי של השגרה, התחלה חדשה", אמרה רחל הנרגשת במעמד הפרידה מחבריה בכללית שלומי.

 

שאלנו את רחל מה היא מתכננת לעשות בפנסיה? 

 

"קודם כל, להיות בחופש"  אומרת רחל בחיוך. "לטייל, להיות עם הנכדים שלי. נרשמתי לכל מיני חוגים של ציור, קרמיקה, כל מה שרציתי לעשות במהלך השנים אך לא היה לי זמן, עכשיו אני מתכוונת להשלים את כל חלומות הקטנים האלו, מה שעושה טוב לנפש" מספרת רחל.

גלית רטנר, המנהלת האדמיניסטרטיבית של כללית במינהלת אשר, נפרדה מרחל במילים חמות: "אנו מבקשים להגיד תודה גדולה לרחל על כל השנים, על הנתינה, האכפתיות מהמטופלים, תחושת האחריות האמתית לבריאותם של מטופלי כללית. זה הזמן לאחל לך יציאה מוצלחת לגמלאות, תהיני ותמצאי נחת בכל אשר תבחרי לעשות".

 

צילום: כללית

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות