המועדון העסקי לבעלות עסקים "עסק עם חיפאית", פותח שנה במפגש מעצים עם ד"ר קרן אור חן

המועדון העסקי לבעלות עסקים בעיר, "עסק עם חיפאית" שהוקם לפני כשנה, פותח את השנה האזרחית במפגש מעצים לנשים. ד"ר קרן אור חן- "ברוך שעשני אישה"

 

המועדון העסקי לבעלות עסקים בעיר, "עסק עם חיפאית" שהוקם לפני כשנה, פותח את השנה האזרחית במפגש מעצים לנשים. המועדון יקיים מפגש ב- 11.1.23, באולם האודיטורים, פארק מתם, שבמרכזו הרצאה של הד"ר קרן אור חן, בנושא "ברוך שעשני אישה". עוד במסגרת המפגש נטוורקינג נשי איכותי, כמיטב המסורת.

ההרצאה תדון במצבי קבלת החלטות והתמודדות עם לחצים בחיי הנשים היא תיגע בחיבור בין עוצמה ורכות, בין חשיבה ורגישות ובין הזכות לעול בלהיות אישה. היא תציג תמונת מצב של הנשיות בזמננו, ואת החיבור בין קבלה עצמית להגשמה עצמית.

ד"ר קרן אור- חן, מרצה בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה ומקימת המרכז לפסיכולוגיה חיובית, בעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ומרצה בטכניון בתחומי הפסיכולוגיה.

מועדון "עסק עם חיפאית", הינו יוזמה משותפת של אירגוני חברה אזרחית בניהן ויצו חיפה, העמותה להעצמה כלכלית לנשים, presentense ,עיריית חיפה, והחברה הכלכלית לחיפה. היוזמה נולדה מתוך רצון ליצור בית איתן לנשים בעלות עסקים בו הן תוכלנה לצמוח ולהפריח את עסקיהן תוך שיתוף בהזדמנויות מקצועיות, למידת עמיתות ונטוורקינג. כל הנשים המובילות את הפרויקט, עושות אותו בהתנדבות.

חזון המועדון הוא להוות קהילה לנשים בעלות עסקים בחיפה, המאפשרת שיתופי פעולה ומקדמת צמיחה אישית ועסקית של חברותיה המשפיעה על הרווחה הכלכלית והחברתית בחיפה. המטרה היא לקדם נשים מגוונות מרקעים שונים בניהן יזמיות ובעלות העסקים בחיפה תוך הקניית כלים עסקיים יישומיים.

במסגרת המועדון ייערכו מפגשים ואירועים במהלך השנה, להגשמת המטרות והחזון, שיכללו בין הייתר נטוורקינג נשי חיפאי, עוצמתי, והקניית כלים עסקיים מתאימים.
לפרטים והרשמה: עסק עם חיפאיות eventbuzz.co.il.

 

צילום: הכלכלית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות