תקציב מועצת חוף הכרמל לשנת 2023 אושר על ידי מליאת המועצה ויעמוד על כ– 307.4 מיליון שקל. 35 אחוז יופנה לחינוך

ברוב קולות אושר השבוע תקציב מועצת חוף כרמל לשנת 2023. הנושאים בהם תתמקד המועצה בשנת 2023 הם: יישום מבנה ארגוני המתאים לצרכים העולים מן השטח; הקמת מרכז הצעירים במיקומו החדש ביער עופר; פיתוח פעילות החברה הכלכלית 'כלכלית החוף'; קידום מפגשים, הכשרות והדרכות מקצועיות להנהגות היישובים ועוד

 

בישיבת המליאה השבוע, שהתקיימה ביום שני, הצביעו חברות וחברי המליאה ברוב קולות בעד אישור תקציב המועצה לשנת 2023, שיעמוד על כ– 307.4 מיליון שקל ומהווה גידול  של כ- 5.7% מהשנה שעברה.

תהליך אישור התקציב החל כבר בחודש אוקטובר, אז אישרה מליאת המועצה את מסגרת התקציב. לאחר מכן הציגו מנהלי ומנהלות האגפים את דו"חות תכנון מול ביצוע של שנת 2022 החולפת, והתקיים תהליך הפקת לקחת וכתיבת תכניות עבודה חדשות ל 2023. לאחר שתכניות אלה אושרו במליאה בחודשים האחרונים, בישיבה האחרונה אושר התקציב עצמו.

מבט בספר התקציב מלמד כי עיקר הנושאים בהם תתמקד המועצה בשנת הפעילות 2023 הם: יישום מבנה ארגוני המתאים לצרכים העולים מן השטח; איכלוס משרדיהם החדשים של האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים ואגף החינוך; הקמת מרכז הצעירים במיקומו החדש ביער עופר; פיתוח פעילות החברה הכלכלית 'כלכלית החוף'; קידום מפגשים, הכשרות והדרכות מקצועיות להנהגות היישובים ולנבחרי/ות הציבור; עליתי מדרגה בשירות לתושב/ת ועוד.

ההשקעה הישירה בתחומי החינוך, החברה והקהילה (אגף חינוך, מיר"ב, מוזה והאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים) מסתכמת בכ – 161.7 מיליון שקלים, ומהווה למעלה מ – 50% מתקציב המועצה הכולל.

ראש המועצה אסיף איזק אמר: "שנות הקורונה שחווינו מצאו את חוף הכרמל חזקה ואיתנה אל מול השינויים הבלתי-צפויים שמתרחשים ברחבי העולם, ואל מול האתגרים הבריאותיים, החברתיים והכלכליים שעמדו לפתחנו. גם השנה תמשיך המועצה להתנהל תקציבית באופן שקול ומדוד, על מנת להבטיח את המשך איתנותה לרווחת התושבות והתושבים. אנו מבקשים להציג לציבור תקציב שנבנה בשיקול-דעת ובאחריות, תוך יצירת מוכנות למשימות שהצבנו בפני עצמנו כמועצה, כמו גם למשימות שאיננו יכולים לצפות מראש. משימתנו הייתה – ונשארה – להמשיך ולהצעיד את חוף הכרמל קדימה, תוך הישענות על ערכי המועצה ושיפור המענים לתושבות והתושבים, והיא מתבהרת ביתר שאת בתקופה זו של חוסר יציבות כללי. אני מבקש להודות לגזבר המועצה, חגי עטיה וצוותו על הכנת התקציב. לחברות וחברי המליאה, לצוות המועצה, מנהלי ומנהלות האגפים והמחלקות, צוות העובדות והעובדים – תודה לכם על פעילותכם המסורה למען תושבי חוף כרמל."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות