ראש עיריית טירת כרמל העניק לרחל קורן, עובדת כללית במרפאת טירת כרמל, תעודת הוקרה מיוחדת על שרות מסור ורגיש לתושבי העיר

ראש עיריית טירת כרמל העניק, במעמד מרגש, תעודת הוקרה לרחל קורן - עובדת כללית במרפאת טירת כרמל, על שרות מסור, רגיש ומקצועי לתושבי טירת הכרמל למעלה מ-10 שנים

ראש עיריית טירת כרמל רחל קורן, עובדת מנהל במרפאת טירת כרמל של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, הוזמנה בשבוע שעבר ללשכת ראש העיר אריה טל, לקבלת תעודת הוקרה על שרות מסור, רגיש ומקצועי לתושבי טירת הכרמל.

רחל בת 50 מתגוררת בטירת הכרמל ועובדת בכללית 21 שנים מתוכן 10 שנים במרפאת טירת הכרמל.

"התרגשתי מאוד לקבל את ההזמנה ללשכתו של ראש העיר", מספרת קורן על המעמד לו זכתה: "אני מעניקה שרות באהבה גדולה לכלל המטופלים, יחד עם צוות המרפאה ובסיוע צוותים במרכזים הרפואיים שלנו במחוז. אני מאמינה בדרך חיים שבה, 'לתת זה לקבל', כולם יודעים שהם תמיד יכולים לפנות אלי ואשמח להקשיב ולעזור, אני רואה את הכאב, התסכול והלחץ של חלקם ומרגישה שזו זכות להסביר ולסייע בתאומי תורים ובהתנהלות מול הגורמים השונים במערכת הבריאות", סיפרה רחל הנרגשת.

ראש העיר אריה טל ברך את רחל במעמד הענקת התעודה: "היום אנו מעניקים, תעודת הוקרה לגברת רחל קורן ממרפאת כללית בעיר, כאות הוקרה על שרות מסור לקהילה, יחס חם  ואישי, רגישות, אוזן קשבת ונכונות לעזור. רחל היקרה אין אדם בעיר שלא מכיר אותך ומעריך את השרות האדיב, המקצועי והמחויך שאת מעניקה. ללא ספק תושבי טירת כרמל זכו בך ועל כך תודתנו מכל הלב".

רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, סיפר כי התרגש לקבל את הזמנתו של ראש העיר, ואמר: "אני בגאה ברחל על קבלת תעודת ההוקרה, רחל עובדת ותיקה ומסורה, מזה שנים רבות עובדת במרפאת טירת הכרמל ומעניקה לכל מטופל יחס אישי ושרות מקצועי. אני מודה לעירית טירת הכרמל ולראש העיר על ההערכה והפרגון לעובדי הכללית בעיר שעושים חשובה ומצוינת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות