פרס הצטיינות ארצי על עשייה קהילתית הוענק לדורון פרגר, תלמיד החטיבה העליונה רוגוזין בקריית אתא

לאחר שזכה בפרס מחוזי של שרת החינוך לנוער מתנדב, זכה שבוע שעבר, דורון פרגר, תלמיד החטיבה העליונה ב"רוגוזין" קריית אתא גם בפרס הארצי על עשייה קהילתית ראויה לשבח

 

דורון פרגר תלמיד כיתה י"ב בחטיבה העליונה רוגוזין קיבל את פרס שרת החינוך הארצי לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל לשנת תשפ"ג. דורון זכה בפרס הארצי לאחר שזכה כבר בפרס המחוזי על עשייה קהילתית ופעילות התנדבותית ראויים לשבח בתחומים שונים.

דורון הינו תלמיד מצטיין ובעל הישגים לימודיים גבוהים במיוחד: במסגרת לימודיו הוא משתתף בתכנית "אלפא" לנוער שוחר מדע וטכנולוגיה בטכניון ובתכנית "מגשימים" – תכנית המצוינות ללימודי מחשבים וסייבר. דורון פעיל בתנועת המשצ"ים (הוא מלווה את השכבות הצעירות בימי שדה ובימים ייחודיים כגון ימי גיבוש, ניקוי שבילים ועוד) ומשתתף  כשחקן בתיאטרון הקהילתי בבית הספר, יחד עם אביו ואחותו מסייע בהפקות מושקעות אלה המוצגות בסוף שנה. השקעתו המרובה בלימודיו מעוררת גאווה במיוחד לאור העובדה כי זו נעשית לצד מעורבות חברתית גבוהה.

דורון מתנדב מילדות יחד עם משפחתו בעמותת "עיניים מנחות לעיוור", עמותה אשר מכשירה כלבי נחייה באמצעות מתנדבים (משפחתו מתנדבת בעמותה למעלה מ – 20 שנים והכשירה יותר מעשרה כלבי נחייה). לצד זאת הוא אף לוקח חלק פעיל בשיווק והפצת פעילות העמותה והעלאת המודעות לנושא. דורון מדריך בתנועת "הצופים" לילדים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים (תכנית זו החלה לפעול השנה לראשונה בתנועת הצופים בקרית אתא) שם באה לידי ביטוי רגישותו לאחר והיותו קשוב ותומך. זאת לאחר שנתיים שבהם שימש כרשג"ד בצופים.  בנוסף, הוא לוקח חלק בתכנית "מגשימים סייבר" זו השנה השלישית, שם משמש בהתנדבות בתור אח בוגר המסייע לחניכים בכיתות הנמוכות יותר ומלווה אותם מבחינה מקצועית ואישית.

ועדת הפרס ציינה כי דורון הינו נער ערכי, חרוץ, בעל יכולת נתינה, רגיש לצרכי האחר ומהווה מודל לחיקוי לפעילות ערכית ומשמעותית למען כלל הקהילה.

 

צילום: עיריית ק. אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות