ראש עיריית קריית ביאליק פנה למפכ"ל המשטרה וביקש שיביא לאכיפה שתפסיק את תופעת מרוצי הרכבים המשופרים והאופנועים ברחבי העיר וסביבתה

ראש עיריית קריית ביאליק ממשיך להילחם בתופעת מרוצי אופנועים ורכבים משופרים ופנה למפכ"ל המשטרה בנוגע להתגברות תופעת מרוצי אופנועים ורכבים משופרים בכבישים סביב קריית ביאליק וברחובותיה

 

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי פנה למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, בנוגע להתגברות תופעת מרוצי אופנועים ורכבים משופרים בכבישים סביב קריית ביאליק וברחובותיה.

הפניה של דוקורסקי נעשתה בהמשך לפניותיו הקודמות לבעלי תפקידים במשטרת ישראל במחוז ובמרחב.

בכתבו ציין דוקורסקי כי מנוחתם ושנתם של תושבי העיר מופרעת מידי לילה על ידי אופנועים ורכבים משופרים, שמרעישים בקולי קולות בכבישים 4,22 ו – 79 וכן, ברחובותיה הפנימיים של העיר. "התופעה היומיומית מתרחשת בין השעות 22.00 עד חצות ולעיתים אף מאוחר יותר", הדגיש דוקורסקי.

ראש העיר ציין בפנייתו כי אין יום בו אינו מקבל תלונות תושבים בנוגע למטרד.

דוקורסקי סבור כי משטרת ישראל לא מטפלת באופן מספק במפגע הרעש אשר מהווה התנהגות בריונית ומסוכנת בכבישי העיר ובאלה הסובבים אותה: "מדובר בפגיעה בביטחונם האישי ובאיכות חייהם של התושבים".

בתשובה למכתבו של דוקורסקי ציינו במשטרת ישראל כי משטרת התנועה הארצית ושוטרי תחנת זבולון מבצעים לעיתים דחופות פעילות אכיפה על מנת למזער את האי נוחות הנגרמת לתושבי העיר ואף ימשיכו להפנות את מירב תשומת הלב לאירועים המדוברים.

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי: "אני סבור כי על משטרת ישראל לפעול למיגור התופעה ולתפיסת העבריינים עד להיעלמותה המוחלטת של התופעה".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות