מפגש מיוחד ומרגש המשלב בין חניכי תנועת הצופים בקריית ביאליק לבין צעירים עם מוגבלויות מעמותת "כיוונים"

במסגרת תוכנית "הפארק הנגיש" בשיתוף בית איזי שפירא, שכבת "להבות" של צופי קריית ביאליק צעירים בעלי צרכים מיוחדים אשר סיפרו על עצמם ועל התמודדותם עם המגבלה. לאחר מכן חולקו החניכים לשלוש קבוצות והם עברו בין תחנות חווייתיות

במסגרת תוכנית "הפארק הנגיש" בשיתוף בית איזי שפירא וקרנות הביטוח הלאומי, נערכה אתמול (יום א') הכשרה לשכבה הבוגרת של שבט "להבות" בתנועת הצופים בקרית ביאליק. ההכשרה התקיימה ביוזמת אגף הרווחה בשיתוף  עמותת "כיוונים" שמסייעת לצעירים עם מוגבלויות להתכונן לחיים עצמאיים.

למפגש הגיעו צעירים בעלי צרכים מיוחדים אשר סיפרו על עצמם ועל התמודדותם עם המגבלה. לאחר מכן חולקו החניכים לשלוש קבוצות והם עברו בין תחנות חווייתיות; בכל תחנה התקיימה התנסות במגבלה מסוימת – תחנה של שפת הסימנים, תחנה של מגבלת ראייה, בה הם עברו מסלול מכשולים ותחנה על מגבלה פיזית, בה חוו התנסות עם כיסא גלגלים במסלול אתגרי.

חניכי שבט "להבות" ציינו כי הפעילות הייתה מרגשת ומשמעותית. במשוב בסוף הפעילות הדגישו החניכים כי למדו על עצמם, קיבלו פרופרציות לחיים, הפנימו לא לוותר לעצמם אף פעם ולהתייחס תמיד לאנשים עם מגבלה בכבוד ובסבלנות!

בתמונה: חניכי שבט "להבות" בתנועת הצופים בקרית ביאליק עם הצעירים מעמותת "כוונים". צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות