התשובה של קריית אתא לבלה חדיד: החלה לפעול תוכנית המלמדת בני נוער לייצר השפעה ישראלית חיובית ברשתות החברתיות בעולם

החלה לפעול תוכנית הכשרה ייחודית לבני נוער של מרכז מורשת בגין בקריית אתא. מטרת התוכנית: לייצר השפעה חיובית ישראלית במדיה החברתית

 

מרכז מורשת בגין ורשת המתנ"סים בקריית אתא יפעילו השנה תוכנית הכשרה ייחודית לבני הנוער בעיר העוסקת ביצירת השפעה חיובית ישראלית במדיות החברתיות השונות.

מטרת התוכנית הינה לענות על הצורך בגיוס משפיעני רשת צעירים, כאשר במסגרת התוכנית יחשפו בני הנוער לאומנות הרטוריקה, הסברה, דוברות טקטית ועוד וישתלמו במגוון תחומים שונים העוסקים בתקשורת ומנהיגות.

התוכנית כוללת סדנאות מעשיות ועיוניות בתחומי מנהיגות, היסטוריה ולאומיות ליברלית כאשר המשתתפים בתוכנית ירכשו ניסיון בעמידה מול מצלמה, הפקת סרטונים, כתיבה מותאמת לרשתות, מפגשים עם בני נוער מכל הארץ והיכרות עם ההיסטוריה והאירועים המשמעותיים בתולדות המדינה.

את בני הנוער המשתתפים בתוכנית ילוו מיטב המומחים בתחום ( דוברים, מומחי תוכן ומשפיעני רשת) ויעניקו מניסיונם כלים מעשיים.

התוכנית הינה בסבסוד מלא ומיועדת לתלמידי כיתות י' כאשר ההשתתפות מוכרת לטובת פרוייקט מעורבות חברתית של משרד החינוך הפועל בבתי הספר.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות