עשרות ילדים הגיעו להתחסן נגד השפעת במרפאה העצמאית של כללית בכבביר

להפנינג שהתקיים במרפאה, הגיעו הילדים בליווי הוריהם. חלקם קיבלו את החיסון בזריקה וחלקם בתרסיס פלומיסט. בנוסף, הילדים לקחו חלק בפינת הפעלה ויצירה

על מנת לעודד הורים וילדים להגיע להתחסן, יזמה ד"ר הדיל הלון מומחית ברפואת ילדים הפנינג בריאות במרפאה העצמאית שלה בכבביר בחיפה. "חיסון השפעת הוכח בכל העולם כיעיל, מפחית תחלואה בקרב הילדים, אשר גם אינם מדביקים את הוריהם ולכן הם מחסירים פחות ימי עבודה להשגחה על הילד החולה ובהמשך כי נדבקו וחלו. והחשוב מכל: פחות אנטיביוטיקה לטיפול בסיבוכי המחלה ומניעת אשפוזים" מסבירה ד"ר הלון.

להפנינג שהתקיים במרפאה, הגיעו הילדים בליווי הוריהם. חלקם קיבלו את החיסון בזריקה וחלקם בתרסיס פלומיסט. בנוסף, הילדים לקחו חלק בפינת הפעלה ויצירה.

"מדובר בחיסון שאינו פעיל ולכן, אין אפשרות להידבק ולחלות בשפעת עקב החיסון. הווירוסים גורמים מחלות על ידי התחלקות והתרבות בתוך תאי המאכסן. הווירוסים בחיסונים "מומתים" ולכן, אינם יכולים להתחלק ולגרום למחלה. אם מתפתחת מחלה לאחר החיסון ככל הנראה, ההדבקה בשפעת הייתה בסמוך לקבלת החיסון" מסבירה ד"ר הלון.

ד"ר הלון, רופאת הילדים מעניקה את שרותיה כחלק משירותי המרפאה העצמאית בכבביר: רפואת משפחה, שרותי סיעוד, משרד ובית מרקחת הפועל עד שעות הערב.

"משום שילדים לא ששים להגיע לקבל חיסון, אירועים מסוג זה מעודדים הורים להגיע עם ילדיהם משום שהחוויה עוברת בצורה מהנה עם מסר חיובי ובצורה זו הילד משתף פעולה ויסכים להגיע גם בשנה הבאה, זאת משום שזכורה לו חוויה חיובית" מסכמת ד"ר הלון.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות