ארוחת "חושים" מיוחדת התקיימה עבור מתנדבי הפרויקט "יש לי חבר והוא אחר" בגני הילדים בקריית ביאליק

המתנדבות המסורות של "זה"ב בגן" בקריית ביאליק, הפועלות במשך שנה תמימה להביא לילדים את מושגי השונות, המוגבלות והנגישות, חוו ארוחת "חושים" מיוחדת, כדי להעביר את מה שחווים כבדי ראייה, חרשים ובעלי מוגבלות פיזית

בקריית ביאליק פועל מזה מספר שנים מיזם להגברת המודעות לנושאי הנגישות וקבלת האחר לתלמידי גני החובה בני החמש, "יש לי חבר והוא אחר".

את המיזם מפעילות מתנדבות מסורות של "זה"ב בגן" הפועלות במשך שנה תמימה להביא לילדים את מושגי השונות, המוגבלות והנגישות. המיזם הינו פרי פיתוח משותף של רחלי ברקוביץ וד"ר רויטל שורץ-סבירסקי משנה לראש העיר.

במסגרת קמפוס "זה"ב בגן" קריית ביאליק חוו המתנדבות מפגש מיוחד, אחר ומרגש ביותר – "ארוחת חושים" מטעם עמותת נגישות ישראל.

היה זה בוקר מיוחד בו התנסו המתנדבים באכילה כשעיניהם מכוסות, אכילה עם כפפות גדולות על ידיהם המדמות מוגבלות בידיים וקריאת שפתיים כשאזניות על האוזניים וכך חוו ולו במעט את הקשיים אשר חווים כבדי ראייה, כבדי שמיעה ואנשים עם מוגבלות פיסית.

טעימת המנות לוותה בסיפורן האישי של מתנדבות נגישות ישראל צפון רויטל, נוגה, סמדר ורחל, נשים חזקות המעוררות השראה רבה.

המתנדבים יצאו מהמפגש בתחושה המאתגרת ובמחויבות להעביר את חשיבות נושא הנגישות וקבלת האחר באוכלוסייה.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות