החלה שנת הפעילות החמישית של מכללת ותיקים בקריית ביאליק, עם מאות תלמידים חדשים

מעל 200 תושבים ותיקים בקריית ביאליק פותחים השבוע את שנת הלימודים החמישית, בה פועלת מכללת הוותיקים בעיר

לפני 5 שנים החלה לפעול בקריית ביאליק מכללת ותיקים אשר נוסדה כפרויקט משותף של עיריית קריית ביאליק, המשרד לשוויון חברתי וחטיבת ביניים אורט דפנה.

בשנה הראשונה כ – 40 גמלאים מתושבי העיר השתתפו בלימודים. השנה נפתחו 5 כיתות לימוד בהן לומדים כ – 200 אזרחים ותיקים, כאשר הלימודים מתקיימים בשלושה בתי ספר: שתי חטיבות הביניים דפנה ואפק ואורט קריית ביאליק.

במסגרת הפרויקט "התלמידים הוותיקים" מקבלים הרצאות במגוון תחומים ומעשירים את ידיעותיהם. במהלך השנה צוברים התלמידים כ – 400 שעות לימוד ובמקביל מתנדבים במסגרות הלימודיות בהן הם לומדים.

ראש העיר אלי דוקורסקי הגיע לברך את הקבוצות וציין: "כיף להיות גמלאי בקריית ביאליק! עירנו מציעה לתושבים הוותיקים מגוון פעילויות הן בתחום התרבות והן בתחום הלימוד והעשרה".

דוקורסקי הודה למירי קלמפנר, רכזת מכללת ותיקים, שגם הגתה את הרעיון.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות