ביה"ס "גבעת אלונים" בקריית אתא  זכה בפרס הצטיינות ארצי של משרד החינוך לקליטה מיטבית של עובדי הוראה

משרד החינוך העניק לבית הספר "גבעת אלונים" בקריית אתא את הפרס הארצי לקליטה המיטבית של מתמחים ומורים חדשים. הפרס ניתן לבתי ספר אשר קלטו בצורה יעילה ומוצלחת את כוח ההוראה החדש

 

בית הספר גבעת אלונים זכה השבוע בפרס הקליטה המיטבית לקליטה ושימור של עובדי הוראה חדשים במערכת החינוך לשנת תשפ"ב של משרד החינוך.

פרס הקליטה המיטבית למתמחים ולמורים חדשים, ניתן לבתי ספר אשר קלטו בצורה יעילה ומוצלחת את כוח ההוראה החדש.

במקביל לקליטת עשרות תלמידים חדשים מדי שנה, קולט בית הספר גבעת אלונים מספר רב של מורים, תוך יצירת מודל לקליטה מיטבית של מורים וליווי ותמיכה בצרכי המורים החדשים.

בטקס ארצי שהתקיים בתל אביב במכון מופ"ת, קיבל ביה"ס משרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון תעודת הצטיינות על המודל המופעל בבית הספר הפועל מזה 4 שנים.

ממשרד החינוך נמסר כי : "פועלו של בית הספר בקליטה ראויה ומיטבית למתמחים ולמורים חדשים נעשית מתוך מקצועיות ואכפתיות חינוכית והם משמשים דוגמא ומופת לדרך בה יש לקלוט צוות חינוכי חדש במערכת החינוך."

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ: "אנו רואים בחינוך כגורם העיקרי המחולל שינוי באיכות החיים בעיר ולשם כך אנו משקיעים את מירב המשאבים.  אין ספק כי זכייתו של ביה"ס גבעת אלונים מעודדת תרבות של קליטה ראויה למורים חדשים ומעניקה השראה לבתי ספר נוספים."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות