עיריית קריית ביאליק עם הפנים לעתיד: העירייה עוברת הליכי דיגיטציה משמעותיים

עיריית קריית ביאליק ממשיכה להתקדם לעבר העתיד עם יותר טכנולוגיה ודיגיטציה, שתאפשר מתן שירות זמין ומהיר יותר לתושבים

ביום חמישי האחרון קיימה עיריית קריית ביאליק יום עיון עבור מנהלי האגפים והמחלקות ברשות, בו הוצגו הליכי דיגיטציה, אותם עוברת העירייה בתקופה האחרונה.

דני אלטרוביץ, מנהל מחשוב עירוני הציג את ההליכים והחידושים. בין השאר הוצג שיפור תהליכים ארגוניים לייעול השירות לתושב. אלטרוביץ הציג גישה חדשנית הרואה את התושב במבט של "360 מעלות". הרעיון הינו לאפשר הן למחלקות העיריה השונות והן לתושב עצמו לקבל את כל המידע הנחוץ כדי לתת ולקבל את השירות הזמין, המהיר והמהימן ביותר.

במסגרת זו תוקם מערכת GIS המאפשרת גישה למידע, החל מרמת התשתיות, כגון תשתות חשמל, מים וביוב ועד רמת הפרט, כגון נתונים דמוגרפיים של המשפחה, צרכים ייחודיים ועוד.

במהלך יום העיון התקיימו דיונים בשולחנות עגולים לפי נושאים,  בהם הועלו רעיונות חדשים מבוססי דיגיטציה כדי לשפר ולהרחיב את השירות הניתן לתושבים בעיר.

הרעיונות רוכזו ויוצגו בפני פורום הדיגיטציה המצומצם שיוביל את המהלכים.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "הזמינות, המקצועיות, מהירות התגובה והאדיבות שלנו נמדדים על בסיס קבוע על די תושבינו. אנו נמצאים בהליך מתמיד של שיפור וייעול תהליכים. אני מאמין כי המהפכה  הדיגיטלית אותה עוברת העירייה בשנים האחרונות תטיב עם התושב ותנגיש עוד יותר את השירות".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות