קריית אתא ציינה השבוע את יום העלייה והקליטה באירוע מיוחד עם הופעות והשתתפות מאות עולים חדשים וותיקים בעיר

מאות עולים חדשים וותיקים, תושבי קריחת אתא השתתפו בחגיגות לציון יום העלייה והקליטה. האירוע כלל מופע של איש התקשורת והסטנדאפיסט יאן לוינזון, הזמרים: אנה רזניקוב ונתי גייל ומופע ריקודים

 

עיריית קריית אתא ציינה בתחילת השבוע את "יום העלייה" באירוע חגיגי בו השתתפו מאות עולים חדשים וותיקים, תושבי העיר.

האירוע נערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ וחברי מועצת העיר, נציגת משרד הקליטה, ליבי שרייבר , סגנית ראש העיר ויו"ר ועדת הקליטה עדנה שטרניק וצוות מחלקת הקליטה.

האירוע כלל מופע של איש התקשורת והסטנדאפיסט יאן לוינזון, הזמרים: אנה רזניקוב ונתי גייל ומופע ריקודים.

ליבי שרייבר, נציגת משרד הקליטה במחוז חיפה וצפון ציינה כי קריית אתא קלטה עד כה 13,000 עולים כאשר בכל יום מחדש קולטים בהצלחה עוד ועוד משפחות חדשות.

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ בירך את המשתתפים ואמר בנאומו: "קרית אתא נוסדה, נבנתה והתפתחה הודות לגלי העלייה מראשית ימי היישוב ועד לשנים האחרונות. כל גל עליה הוסיף ציביון תרבותי משלו ויחד יצרו את כור ההיתוך הנפלא שלנו במדינת ישראל. כיום, קריית אתא היא עיר כלל תושביה, כאשר לצד מתן שירותים לכל התושבים, נשמרים ערכי התרבות והמסורת של כל קהילה."

 

צילום: עיריית קריחת אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות