משלחת מקריית ביאליק השתתפה בחגיגות 150 שנה לעיר התאומה זסטפוני בגיאורגיה

משלחת מיוחדת בראשה עמד חבר מועצת העיר בקריית ביאליק, יוסף חזן, הגיעה לחגיגות 150 שנה לעיר התאומה בגאורגיה זסטפוני

משלחת מעיריית קריית ביאליק, שלקחה חלק בחגיגות 150 שנה לעיר התאומה זסטפוני בגיאורגיה, שבה לארץ לאחר שנפגשה עם מושל מחוז אימרתי, זוויאד שלמאברידזה, ראש העיר זסתפוני ואסילי גוולסיאני , סגניו וחברי מועצת העיר. ראש העיר זסטפוני העלה על נס את הסכם ברית ערים תאומות ההיסטורי שנחתם בין הערים ביולי 2007.

ראש המשלחת הישראלית, חבר מועצת העיר, יוסף חזן בירך את הנוכחים בשם ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי, חברי מועצת העיר וקהילת עולי גאורגיה שעלו והתיישבו בקריית ביאליק בשנות ה-70  וה – 90. חזן ציין את תרומתו המיוחדת של שותא צפניהשוילי, יליד זסתפוני ומייסד להקת המחול הגיאורגית בקריית ביאליק, לקיום והעמקת קשרי ידידות בין שתי הערים. במהלך הביקור השתתפו חברי המשלחת  בפסטיבל הפולקלור "סוליקו 2022", בפסטיבל היין, בחגיגות 90 שנה לבית הספר למחול ומוסיקה, במופעי תרבות של הלהקות המקומיות. חברי המשלחת ביקרו בבית הספר לחינוך מיוחד שעושה את צעדיו הראשונים בתחום הטיפול בילדים על רצף האוטיזם וכעת מונה רק 4 כיתות לימוד.

הפרויקט הינו פרי יוזמת ראשי הערים זסטפוני וקריית ביאליק, הושק לראשונה בשנת 2019, ומונחה מקצועית ורעיונית ע"י נציגי מערכת החינוך מקריית ביאליק המתמחים בתחום זה.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "תודתי לחברי המשלחת אשר עשו עבודת הסברה חשובה למדינת ישראל ולעירנו קריית ביאליק. מדינת גיאורגיה היא ידידתנו הטובה באזור ויש לטפח עמה קשרים תרבותיים, כלכליים וחינוכיים. בחודש פברואר 2023 , תבקר בקריית ביאליק משלחת רשמית מהעיר התאומה ותשתתף בטקס במלאות 50 שנים לעליית הקהילה הגאורגית לישראל".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות