מפקד תחנת זבולון נצ"מ ניר ג'מבר הגיע לפגישת היכרות בקריית ביאליק והבטיח לשקול פתיחת נקודת שיטור חדשה

פגישת היכרות ראשונה בין מפקד תחנת זבולון במשטרה, נצ"מ ניר ג'מבר וראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי שביקש לתגבר את כוח האדם בשיטור העירוני ולהציב נקודת שיטור חדשה

מפקד תחנת זבולון נצ"מ ניר ג'מבר הגיע לפגישת היכרות בקריית ביאליק

מפקד תחנת זבולון, נצ"מ ניר ג'מבר שהחליף בתפקידו את נצ"מ ניר יונה הגיע לביקור בקריית ביאליק ונפגש עם ראש עיר, אלי דוקורסקי, מנכ"ל העיריה ליאור טרגן והנהלת הרשות.

בפגישה נדונו דרכים להרחבת שיתוף הפעולה בין משטרת ישראל ועיריית קריית ביאליק כולל המשך הפעלת השיטור העירוני והגדלת מצבת כח אדם שלו, מבצעים נקודתיים מיוחדים והקמת נקודת שיטור חדשה.

במהלך הפגישה ציין ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי את שיתוף הפעולה הפורה הקיים בין תחנת זבולון ועיריית קריית ביאליק. דוקורסקי שיבח את עבודת השוטרים מתחנת זבולון, את מקצועיותם ומסירותם לתוכניות ולנושאים קהילתיים.

נצ"מ ניר ג'מבר ציין כי בעבר שימש כמפקד תחנה עכו והוא מכיר מקרוב את העבודה עם הרשות המקומית ואת צרכיה. נצ"מ ניר ג'מבר התחייב להמשיך לפעול להבטחת ביטחונם של תושבי קריית ביאליק.

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות