מתחם חדש לתעסוקה ומסחר יוקם בפארק התעסוקה בקריית ביאליק וישתרע על פני 4 דונם

בחלקה בגודל של כארבעה דונם הנושקת לרחוב הנס מולר, יוקם בקריית ביאליק מתחם לתעסוקה ומסחר

עיריית קריית ביאליק מקדמת את אישור התוכנית להקמת מתחם חדש לתעסוקה ומסחר בפארק התעסוקה קריית ביאליק. מדובר בחלקה בגודל של כארבעה דונם הנושקת לרחוב הנס מולר. היזמות הן חברות סלע אינווסט אמנון סלע בע"מ ואטדגי יזמות מסעדנות ונכסים בע"מ  המבקשים להקים בניין בן 8 קומות אשר ישמש למסחר תעשייה ותעסוקה.

בחלקו האחורי של הבניין תוקם חנייה כפולה וקומה תת קרקעית לחנייה בגודל של כ – 15 אלף מ"ר. בקומת הקרקע תוקם חזית מסחרית בגודל של כ – 300 מ"ר ורחבה ציבורית בצמוד אליה.

לצורך כך אשרה הוועדה המקומית לתכנון ובניה קריות לשנות את יעוד התוכנית מ"אזור תעשייה ומלאכה" ל"מסחר ותעסוקה". התוכנית אושרה להפקדה בועדה המקומית לתכנון ובניה קריות לשנות את יעוד התוכנית מ"אזור תעשייה ומלאכה" ל"מסחר ותעסוקה".

התוכנית אושרה להפקדה בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה קריות וכעת הועברה לאישור הוועדה המחוזית.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "בקריית ביאליק מוקמות כעת אלפי יחידות דיור חדשות וקיימת חשיבות עליונה לקידום שטחי תעסוקה נוספים כבר בטווח הקצר. הקמת מתחם שמיועד כולו למסחר ותעסוקה באזור תעסוקה קריית ביאליק יאפשר תוספת מקומות עבודה לתושבי העיר. התוכנית גם תואמת ומשתלבת בחזון פיתוח אזור התעסוקה בערוב שימושם. ברצוני לקדם את התוכנית הנקודתית שתמשוך יוזמות דומות לאזור תעשייה קריית ביאליק בו קיימת אפשרות של הגדלת אחוזי בנייה גם למבנים הקיימים".

צילום הדמיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות