ראש לשכת ראש עיריית חיפה, גלי סגל גרינברג, תתנצל בפני יונה יהב וגדי מרגלית. מרגלית בתגובה ראשונה: "מלכתחילה דרשתי שתתנצל ולא עניין אותי הפיצוי הכספי. להבא שיחשוב כל אחד לפני שהוא כותב דברים גם ברשת החברתית"

גדי מרגלית, מנכ"ל עיריית חיפה תחת יונה יהב מרוצה מההחלטה בה ראש לשכתה של קליש רותם צריכה לפרסם התנצלות בפניו ובפני יונה יהב, לאחר שפרסמה לפני כשלוש שנים פוסט שהאשים אותם בניהול מושחת: "זה הדבר שרציתי להשיג מלכתחילה"

הסאגה שהחלה בדצמבר 2019, מספר חודשים ספורים אחרי כניסתה של עינת קליש רותם לראשות העיר חיפה, באה לסיומה לאחר ערכאות שונות בבתי משפט שונים – בתביעה שהגישו יונה יהב ומנכ"ל העירייה לשעבר, שכיהן תחתיו, גדי מרגלית, נגד ראש לשכתה של קליש רותם, גלי סגל גרינברג, בעקבות פוסט שהיא שיתפה ובו נכתב, בין היתר: "כל הלעג לצוות ראש העיר נובע בעיקר מקנאה טהורה ונועד רק כדי להחזיר את המצב לקדמותו – עירייה שהשחיתות וטובות ההנאה שלטו בה, שמכרזים שהיו בה, היו מכורים ותפורים, שהמקורבים בה לראיס עשו מה שרוצים, ושאנשים החתימו שעון בעירייה והלכו לעבוד במקום אחר. כולנו ראינו את זה ביומיום ולכן הצבענו אחרת. החגיגות האלו נגמרו. לכן כשאתם רואים את הפארסות ואת ההצגות ברשתות, במועצת העיר, שכל עילג מסתובב בה עם דף מסרים של שולחיו מאחורי הקלעים, תדעו למה זה קורה….
.

עם פרסום הפוסט, יונה יהב וגדי מרגלית החליטו לתבוע את סגל על דיבה וביקשו פיצוי על לשון הרע בסכום של חצי מיליון שקל. העתירה שהוגשה כעתירה פלילית נדחתה בכמה ערכאות, אלא שיהב ומרגלית לא ויתרו והגישו תביעה אזרחית.

לפני מספר ימים, התקבלה פשרה, כשגדי מרגלית מספר ל"ניוזים צפון" מה הביא לפשרה שבשורה התחתונה שלה, על סגל גרינברג לפרסם התנצלות בפני מרגלית ויהב. מרגלית מספר: "מלכתחילה, אני לא רציתי פיצוי כספי, רציתי שהגברת תתנצל על כך שהאשימה אותנו בשחיתות, שהיא תיקח אחריות על הדברים החמורים שכתבה. היא באופן מגוחך טענה שעשתה זאת כעובדת עירייה ולכן על העירייה לקחת על עצמה את ההגנה עליה. העירייה אכן לקחה את ההגנה עליה, אבל זה מצחיק, כי היא כתבה את הפוסט בתשע בערב מביתה. אבל אני מרוצה מהתוצאה הסופית כאמור. יונה היה לוחמני יותר ובתחילה לא רצה לוותר על פסיקה גם על פיצוי, אבל הסברתי לו שהכסף לא מעניין אותנו אלא לקיחת האחריות וההתנצלות על הדברים. יונה הסכים אתי ולכן הושגה עכשיו פשרה ואנחנו מחכים לראות אותה מפרסמת התנצלות".

נוסח ההתנצלות עליה הוסכם שגלי סגל תפרסם, הוא: ""ב-16 בספטמבר 2019 שיתפתי בעמוד הפייסבוק שלי פוסט שנכתב על ידי אדם אחר, פרסמתי אותו בפייסבוק ומחקתי אותו בסמוך לפרסומו. לא היתה לי כל כוונה לפגוע בכם בפרסום הפוסט המועתק שפורסם בתום לב, ובוודאי שלא התכוונתי לייחס לכם דבר כלשהו. אני מתנצלת על עצם הפרסום והמעשה שהוא חסר בסיס וחסר אחריות מצדי. בתקופת עבודתי בעירייה שבה יהב שימש כראש עיר ומרגלית שימש בתפקידו לא נתקלתי בכל פעולת 'שחיתות' שהצדיקה פרסום כאמור".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות