חילוץ של כבאי היל"מ: שיפץ גינה ברחוב בית לחם בחיפה והתדרדר לואדי בעומק של 20 מטר

מפקד הארוע החליט להשתמש במערכת חילוץ מיוחדת הכוללת אלונקה קשיחה המגנה על הפצוע, מספר חבלים וכננת וכך התחיל הצוות בחילוץ המורכב שבסיומו הגיע אותו אדם לגורמי הרפואה שקבעו כי מצבו בינוני

כבאי יחידת היל"מ של תחנת חיפה בפיקודו של רב רשף איתן ריפה פעלו לחילוץ אדם שעובד בשיפוץ גינה של מבנה מדורג והתדרדר כ20 מטרים במורד ואדי סבוך ברחוב בית לחם שבחיפה.

לוחמי האש הגיעו אל האדם שאינו יכול לנוע והחלו להשתמש במערכת מיוחדת הכוללת אלונקה, מערכות חבלים וכננת על מנת לחלץ את האדם במעלה ההר.

לאחר שזיהה כי החילוץ הפעם סבוך במיוחד שכן סבך צמחיה עיקש ומדרגות סלע הפריעו בדרך, החליט מפקד הארוע להשתמש במערכת חילוץ מיוחדת הכוללת אלונקה קשיחה המגנה על הפצוע, מספר חבלים וכננת וכך התחיל הצוות בחילוץ המורכב שבסיומו הגיע אותו אדם לגורמי הרפואה שקבעו כי מצבו בינוני.

צילום דוברות כיבוי אש
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות