החברה הכלכלית קריית ביאליק מציינת 5 שנים להיווסדה: עם הקמת מספר בתי ספר, גנים רבים, פארקים וכיום מנהלת 30 פרויקטים במקביל

החברה הכלכלית קריית ביאליק חוגגת 5 שנים להיווסדה, כשביוזמתה הוקמו בתי ספר, גני ילדים, אולמות ספורט, פארקים ברחבי העיר, בתי כנסת וגם האצטדיון שמוקם בימים אלו

החברה הכלכלית קריית ביאליק הוקמה בשנת 2017 וכעת מציינת 5 שנים להיווסדה. בשנתיים האחרונות גדל היקף פעילות החברה במאות אחוזים וכעת החברה מטפלת בכ- 30 פרויקטים במקביל.

החברה הכלכלית אמונה על הקמת שכונות חדשות בעיר, מבני ציבור וחינוך, מתקני ספורט ושדרוג התשתיות.

בשכונת נאות אפק הקימה החברה הכלכלית את בית הספר מיתרים, בית הכנסת הגדול, גני ילדים ומעונות היום. בתחילת שנת הלימודים הנוכחית החל לפעול בשכונה בית הספר צלילים המיועד לילדים תקשורתיים על רצף האוטיזם ומעונות היום נוספים שהוקמו על ידי החברה.

 בשלבי סיום עבודות ההקמה של אולם הספורט אשר ישמש את תלמידי בית הספר התיכון שמוקם כעת  ואת ילדי השכונה בשעות הערב באמצעות החוגים שיופעלו על ידי רשת המתנ"סים העירונית.

החברה מקימה כעת מתחם גני ילדים נוסף ובחודש הקרוב תחל הקמתו של אצטדיון ומגרש אימונים.

3 פארקים ציבוריים הוקמו בשכונה, אחד מהם הינו פארק צירי גדול על שם יהודה בארקן.

ברחוב המרכזי של השכונה, נעמי שמר, הוקמה כיכר חדשה עליה הוצב פסל אומנותי אותו בחרו תושבי השכונה בהליך שיתוף הציבור .

החברה הכלכלית אמונה גם על סלילת כבישים ודרכי גישה בשכונת נאות אפק.

החברה אף מבצעת פרויקטים רבים בשכונות הוותיקות של העיר לשדרוג התשתיות.

הוקם גן משחקים והבריכה האקולוגית ברחוב הגליל בשכונת ביאליק דרום, שודרג גן משחקים ברחוב חיים, הוקמו פארקים ציבוריים בשכונת גבעת הרקפות כולל מתקני משחקים מגוונים בהתאם לאופיו של הפארק.

החברה הקימה אגף חדש בבית הספר פסגות הכולל 6 כיתות לימוד ומרחבי למידה נוספים. האגף החל לשמש את תלמידי בית הספר כבר מתחילת שנת הלימודים הנוכחית.

בתיכון אורט קריית ביאליק החברה הכלכלית שדרה את אצטדיון והקימה 4 מגרשי קט רגל שישמשו הן את התלמידים והן את ילדי השכונה.

כמו כן , התקינה החברה מכשירי כושר בחצר בית הספר אורט קריית ביאליק.

בימים אלו החלו העבודות לשדרוג ושיפוץ מרכז סביניה בכדי להחזיר את פאר העבר למרכז הוותיק.

בסמוך לבית העלמין בצור שלום הקימה החברה מגרש חניה בעל עשרות מקומות חניה לבאי המקום. באזור התעשייה שודרגו התשתיות של רחוב החרושת.

הפרויקטים שנמצאים כעת בשלב התכנון ועליהם אחראית החברה הכלכלית הם הקמת גשרים להולכי הרגל בשכונת נאות אפק, הקמת בית ספר יסודי נוסף בשכונה, שילוט רחובות מואר, הקמת בית הספר ביאליק במעונו החדש, הוספת כיתות תקשורתיות בבית הספר אורט קריית ביאליק והקמת מעונות יום , גני ילדים ומתנ"ס נוסף בשכונת גבעת הרקפות, שדרוג רחוב קרן היסוד, הקמת בניין העירייה החדש ועוד.

חיים מור חיים, מנכ"ל החברה הכלכלית קריית ביאליק מסר: "מחמם את הלב לראות את פרי עבודתנו, העיר שצומחת ומתפתחת בצעדי ענק ".

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי: "החברה הכלכלית היא הזרוע המבצעת של העירייה. נתוני הצמיחה של החברה מעידים על ריבוי הפרויקטים בהם היא מטפלת בהצלחה רבה. דברים טובים קורים בקריית ביאליק בכל תחומי החיים".

 

תמונה: פארק בגבעת הרקפות, אצטדיון באורט קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות