אוניברסיטת חיפה תעניק 150 מלגות לתלמידים תושבי קריית ביאליק, בסך 2000 דולר כל אחת

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, אירח את רקטור אוניברסיטת חיפה פרופסור גור אלרואי. בפגישה סוכם כי אוניברסיטת חיפה תעניק 150 מלגות לסטודנטים תושבי קריית ביאליק

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי אירח בלשכתו (28.8.2022) את רקטור אוניברסיטת חיפה פרופסור גור אלרואי. בפגישה נדון נושא שיתוף פעולה בין אוניברסיטת חיפה ועיריית קריית ביאליק וכן עידוד סטודנטים תושבי העיר על ידי מתן מלגות ייעודיות.

במהלך הפגישה מסר פרופסור אלרואי כי אוניברסיטת חיפה תעניק 150 מלגות "אהבת עולם"בגובה של 2,000 דולר כל מלגה.

את המלגה ניתן לקבל בכל שנת לימוד ובכלל התארים כגון מכינה, תואר ראשון, תואר שני ולימודי דוקטורט. המלגה תינתן לבעלי תעודות בגרות באחת ממקצועות היהדות או למשתתפים בקורס אקדמי בתחום. תינתן אפשרות לשלב את המלגה הנוכחית  עם מלגות נוספות. הרישום למלגה יתבצע רק לאחר הרישום לאוניברסיטת חיפה. מתוך 150 מלגות שיינתנו לסטודנטים תושבי קריית ביאליק, כ – 50 מלגות יינתנו לסטודנטים המתקשים לממן את לימודיהם.

ראש העיר אלי דוקורסקי הודה לרקטור האוניברסיטה וציין כי המלגות יסייעו לסטודנטים תושבי העיר לרכוש השכלה גבוהה ויעמיקו את הידע שלהם וההיכרות עם התרבות היהודית.

 

 

בתמונה מימין לשמאל: ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי עם רקטור אוניברסיטת חיפה פרופסור גור אלרואי והילית שיינבוקס מנהלת פרויקט "אהבת עולם"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות