בית הספר "פסגות" בקריית ביאליק יפתח את שעריו בראשון לספטמבר עם מבנה חדש בעל 6 כיתות לימוד

בית הספר "פסגות" בקריית ביאליק ממשיך לגדול: בתחילת שנת הלימודים יפתחו 24 כיתות לימוד, עם 6 כיתות חדשות במבנה חדש

בית הספר "פסגות" בשכונת צור שלום בקריית ביאליק גדל ל – 24 כיתות לימוד ויפגוש את תלמידיו בראשון לספטמבר, עם מבנה חדש ובו 6 כיתות לימוד.

מדובר במבנה דו קומתי עם 3 כיתות אם בכל קומה, בנוסף למבואה רחבת ידיים, 2 כיתות עזר שבמידת הצורך ישמשו גם כמרחבים מוגנים ושני חללים ללימוד יחידני.

הבניין הוקם בשטח מדרום למבנה המנהלה וממזרח לבניין הכיתות החד קומתי הקיים. העיצוב האדריכלי של המבנה החדש התאפיין ביצירת גושים ישרים ונקיים בתוספת עיטור צבעוני, במגמה להעניק למבנה הופעה אסתטית המשתלבת בבניה הקיימת.

חומרי הגמר כללו טיח צבעוני בשילוב חלונות מזוגגים בעלי פרופילי אלומיניום צבועים. הפיתוח הסביבתי כולל רחבת כניסה, רחבת שהייה חיצונית, שבילים ושטחי גינון ונוי. סך שטח המבנה הינו 865 מ"ר ברוטו ו – 14 מ"ר קירוי בכניסה.

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי: "איזה כיף להתחיל שנת לימודים חדשה עם מבנה חדש, מרענן וכיפי".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות