עיריית קריית ביאליק משדרגת את האצטדיון בתיכון אורט קריית ביאליק

דשא ותאורה חדשות, מערכת ניקוז מתקדמת ושערים חדשים, כל זה ועוד נעשה לשדרוג האצטדיון בתיכון אורט קריית ביאליק, שיהיה מוכן לקראת פתיחת שנת הלימודים

בימים אלו נמצאות לקראת סיום העבודות לשדרוג האצטדיון באורט קריית ביאליק. עיריית קריית ביאליק מבצעת את הפרויקט באמצעות החברה הכלכלית .

העבודות כללו ביצוע עבודות אפר, החלפת מצע בעומק של 90 ס"מ, הנחת תשתיות ניקוז, סינון והולכת נגר עילי, הנחת דשא סינטטי וחלוקת השטח ל-4 מגרשי קט רגל.

כל מגרש הינו בגודל של 20 על 40 מטר, בהם יוצבו בימים הקרובים שערי כדורגל ורשתות. עמודי תאורה יוחלפו בתאורה רבת עוצמה המאפשרת שטיפת האור במגרש כולו. מערכת אספקת המים תצנן את הדשא הסינטטי בעונות החמות.

הפרויקט נמצא כעת לקראת סיומו , כך שתלמידי אורט קריית ביאליק ייהנו מהמגרש החדש כבר בשנת הלימודים הקרובה. עלות הנאמדת של הפרויקט עומדת על  כשלושה מיליון שקלים.

ראש העיר אלי דוקורסקי, שהגיע להתרשם באופן אישי מהתקדמות העבודות ציין: "תלמידי אורט קריית ביאליק ותושבי קריית ביאליק, תתחדשו! 4 מגרשי קט רגל ישמשו בשעות הבוקר את תלמידי בית הספר ובשעות אחר הצהריים יעמדו לרשות הקהילה. תהינו מהפנינה הספורטיבית הנוספת בקריית ביאליק".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות