מאות תושבי קריית ביאליק הגיעו להכיר מקרוב את "הגיבורים" בחיי היום-יום ביום מרגש שהוקדש בעיר לכוחות הביטחון וההצלה

שוטרים, כבאים ואנשי מד"א התייצבו בגינת סביון בקריחת ביאליק בכדי לציין את יום כוחות הביטחון וההצלה בעיר ואפשרו למאות תושבים להכיר מקרוב את האמצעים בהם משתמשים הכוחות בעת חירום

מאות תושבי העיר הגיעו אמש לפני מספר ימים לגינת סביון בכדי לציין את יום כוחות הביטחון ולהכיר מקרוב את האמצעים בהם משתמשים הכוחות בעת חירום.

בין השאר משטרת ישראל הציגה את הרובוט החבלנים שעורר עניין רב בקרב הילדים. כוחות הכבאות אפשרו לילדים ולהוריהם ללבוש את מדי הכבאי ולחבוש את הקסדה.

תזמורת המשטרה הנעימה את האירוע בניגונה. תאגיד המים "מעיינות החוף" הציג עמדות לחלוקת מים שישמשו את התושבים בעת חירום. פיקוד העורף והשיטור העירוני העמידו עמדות הסברה. מד"א העמידו ניידת והעבירו הנחיות עזרה ראשונה.  לנוכחים חולקו קרטיבים בכדי להתקרר ביום הקיצי החם.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני מברך את התושבים ומאחל לכולנו שלא נצטרך להשתמש בידע שרכשנו ביום הזה בזמן אמת. אני מודה לכוחות הביטחון ועובדי הרשות שארגנו את האירוע".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות