180 בנות מגילאי גן ועד צבא ציינו סיום עונה פורה בהתעמלות אומנותית בקריית אתא

בטקס חגיגי, בו חולקו גם תעודות הצטיינות, ציינו 180 מתעמלות בהתעמלות האומנותית שמפעילה רשת המתנ"סים בקריית אתא, את סיום עונת תשפ"ב

 

בשבוע שעבר נערך טקס סיום שנת הפעילות תשפ"ב של מתעמלות ההתעמלות האומנותית של רשת המתנסים של קריית אתא.

בטקס חולקו מדליות ותעודות הצטיינות למתמודדות. התלמידות: שני בנש ופולינה ניימן קיבלו גביע הצטיינות על פעילותן במהלך שנת תשפ"ב.

חוג ההתעמלות האומנותית בקריית אתא מופעל על ידי רשת המתנסים העירונית בהדרכת נטלי מוזיצ'נקו בעלת ותק של מעל 20 שנה בתחום זה. בחוג משתתפות כ- 180 בנות בגילאי גן ועד צבא כאשר המשתתפות מגיעות באופן קבוע להישגים גבוהים ומרשימים בתחרויות מחוזיות וארציות.

התעמלות אומנותית הינה ענף ספורט ייחודי המשלב בין תנועת בלט קצבית, אקרובטיקה ומחול עם מכשירי יד כדוגמת חישוק, כדור, אלות וסרט ומציבה ענף זה בין ענפי הספורט התובעניים ביותר, הדורש מידת סנכרון וקואורדינציה חסרת תקדים.

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות