שלל פעילויות בחודש הקריאה בקריית אתא מיריד ספרים, מפגשי סופרים ועד הצגות ילדים

חודש הקריאה בקריית אתא: במסגרת האירועים התקיימו שלל פעילויות לילדים, מפגשי סופרים, הצגת ילדים ויריד ספרים

 

בשבוע שעבר התקיימו שלל פעילויות לתושבי העיר במסגרת חודש הקריאה בקריית אתא. במהלך החודש התקיימו שעות סיפור ופעילויות לילדים, מפגשים עם סופרים, הצגות ילדים ויריד ספרים.

השבוע נערך מפגש עם הסופרת והעיתונאית מיקה אלמוג והרצאה בנושא "האישה היחידה בחדר" על עשייה נשית והתקיימו הצגות ילדים מקסימות ברחבת הספרייה העירונית.

השנה בנוסף ליריד הספרים הענק שיציע את רבי המכר של מיטב ההוצאות, התקיים גם יריד ספרים קהילתי בשיתוף עם בני נוער ממחלקת הנוער העירונית בו נמכרו ספרים בעלות של 5 שקל בלבד.  בנוסף, סופרים ומשוררים מקומיים הוזמנו להציג את יצירותיהם ביריד.

מעיין יהוא, מנהלת הספרייה העירונית בקרית אתא: "אירועי חודש הקריאה בספרייה העירונית בקרית אתא מאופיינים במגוון רב של פעילויות תרבות, אשר מתאימים לכל רובדי האוכלוסייה, לכל גיל ולכל טעם. "

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות