עיריית קריית ביאליק יזמה קורס הכשרה שנתי מיוחד לסייעות גננות

בכדי להעצים את הסייעות לגננות ולהרחיב את ארגז הכלים המקצועי העומד לרשותן ולחזק את הקשר ותחושת השייכות למערכת כולה, קיימה עיריית קריית ביאליק קורס הכשרה מיוחד עבורן

בכדי להעצים ולהכשיר את הסייעות בגיל הרך יזמה עיריית קריית ביאליק קורס הכשרה שנתי, כאשר מטרתו העיקרית הינה פיתוח מקצועי ואישי של הסייעות ובדרך זו שיפור איכות החינוך הניתן בגיל הרך.

כידוע, עבודת הסייעות הינה עבודה שוחקת הגורמת לתחלופה רבה בקרב הסייעות, דבר שפוגע בילדים הרכים.

בכדי להעצים את הסייעות ולהרחיב את ארגז הכלים המקצועי העומד לרשותן ולחזק את הקשר ותחושת השייכות למערכת כולה, קיימה הרשות את ההכשרה.

במהלך הקורס התבצעה הנחייה קבוצתית ופרטנית, הסייעות נחשפו לגישות חינוך חדשניות ומצאו אוזן קשבת ומקום לעלות את הסוגיות הקשורות לכבודתן.

לדברי משתתפות הקורס הן קיבלו יחס אישי ומקום ללמידה ושיפור מקצועי ואיכותי לצד אפשרות להציף את הקשיים איתם הן מתמודדות בעבודה היומיומית.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני רואה בעבודת הסייעות שליחות ומודה להן על עבודתן המסורה עם ילדי העיר. אני מברך אתכן בסיום הקורס ומאמין שתובילו את מערכת החינוך להישגים נוספים תוך מתן יחס אישי לכל ילד".

 

בתמונה: אורטל לויתן מרוקו וסייעות מובילות. צילום: עיריית קריית ביאליק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות