מאות נערות ונערים השתתפו בכנס מתגייסים בקריית אתא, לקראת גיוס קיץ 2022

מסיימי כיתות י"ב, מבתי הספר התיכוניים בקריית אתא, השתתפו בכנס המתגייסים, שנערך בחטיבה העליונה רוגוזין. הערב נפתח בהרצאה מרתקת של השחקן דין מירושניקוב והופעה של הסטנדאפיסט חן מזרחיף

 

בשבוע שעבר השתתפו בני הנוער, מסיימי כיתות י"ב, מבתי הספר התיכוניים בקריית אתא, בכנס המתגייסים, שנערך בחטיבה העליונה רוגוזין ביוזמת עיריית קריית אתא ובשיתוף מרכז הנוער העירוני.

הערב נפתח בהרצאה מרתקת של השחקן דין מירושניקוב והופעה של הסטנדאפיסט חן מזרחי. בני הנוער המתגייסים קיבלו במתנה תרמיל גב ענק וערכת גיוס אישית מתנת עיריית קריית אתא.

ראש העיר יעקב פרץ בירך את המתגייסים ואיחל להם הצלחה בהמשך דרכם. לדבריו:" אתם נמצאים בתחילתו של השלב האמיתי והמרגש בתהליך ההתבגרות שלכם בו תידרשו להוכיח את יכולתכם להתמודד מול האתגרים שהשירות בצה"ל מזמן. אנו רואים כמקור של גאווה עירונית את העובדה שקרית אתא ניצבת בין הערים המובילות בארץ בנתוני הגיוס והשירות המשמעותי, נתונים המעידים על איכות בני הנוער שלה ועל תרומתם למדינת ישראל."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות