ארגון מורל האימהות והמשפחה מזמין נשים מאזור חיפה והקריות למופע "חוצפה שלא תיאמן" עם קפה ועוגה, במחיר מסובסד: רביעי, 27-6-22, 20:00, בית נגלר

באירוע הראשון בסדרת אירועים שהארגון לוקח על עצמו לייצר בכל חודש להעלאת המורל- פורשת השחקנית והקומיקאית ליליאן ברטו בפני הקהל שרשרת סיפורים מותחים, מצחיקים ומרגשים מחייה, שכמו נלקחו מסיפורי הרפתקאות במופע שאסור לפספס!

ארגון מורל האימהות והמשפחה הינו ארגון א-פוליטי ללא מטרות רווח, המקדם ערכי סובלנות, שיתופיות ואחדות ומסייע ליצירתם בחברה הישראלית. הארגון פועל למען כלל האוכלוסייה, דרך עשייה התנדבותית-חברתית במטרה לתת מענה לאימהות ומשפחות. מטרת הארגון להפוך לאבן שואבת במתן ערכים חברתיים חיוביים, גיבוש ועזרה קהילתית הן ברמה המוראלית לכלל החברה והן במתן סיוע וקידום של  אוכלוסיות מוחלשות, כאמצעי ליצירת חוסן חברתי ואיחוד. הארגון החל את פעילותו באזור הקריות בצפון כפיילוט במטרה להרחיב את פעילותו בכל רחבי הארץ דרך גיוס שגרירים מתנדבים הממשיכים את ערכי הארגון והרחבת מעגלי ההתנדבות והעברת ערכי הארגון למשפחות רבות. מורל האימהות והמשפחה מסייע במספר רחב של תחומים: תיווך משפחתי חברתי, סיוע לשיקום נוער, יתומים, אלמנות, מציאת ויצור מקומות עבודה ע"י חיבור לחברות בשוק התעסוקה ועוד.

הערכים אותם מקדם הארגון הם אדיבות, נתינה, התנדבות, שמירה על הסביבה, עזרה בבית ובקהילה, שמירה על שפה חיובית, עבודה, עידוד תעסוקה מקומית ויצירת גשר בין תושבים באזור גיאוגרפי כבסיס לערבות הדדית, תעסוקה וחברה טובה יותר. יזמות ועוד. הארגון שם לעצמו למטרה לעבוד בשיתוף פעולה עם ארגונים, עמותות, מוסדות ורשויות מתוך רצון משותף לשים את המשפחות במרכז. הארגון בשלב ראשון מהווה תחנת מעבר לגיוס תרומות והעברתן ישירות לתחום היעד המבוקש בשקיפות מלאה ללא שום הוצאות- כשהכל בהתנדבות מלאה. אחת מהפעולות שהארגון כבר מפעיל, במסגרת החינוך הפורמלי בבתי ספר שונים בקריות ובאזור הצפון, היא חלוקת טבלת ערכים לילדים והוריהם כאמצעי לתיווך בין הילד/ה וההורה לעידוד התנהגות חיובית, עשייה של מעשים טובים ושיפור ההתנהגות. כמו כן פועל הארגון לאיסוף חבילות מזון ותרומתן, בשיתוף פונקציות עירוניות, למשפחות בעלות פרופיל סוציואקונומי נמוך, על מנת לאפשר להן להתקיים בכבוד וללא רעב. הארגון פועל בהתנדבות מלאה ומגייס מדי יום אנשי מפתח לפתח את האג'נדה הארגונית והעשייה המרובה במטרה ליצור חברה שוויונית ככל הניתן.

עדי מעוז. צילום עצמי

עדי מעוז, מפיקת האירוע, בעלת חברה המתמחה בייעוץ ובגיוס משאבים לארגונים, שמתנדבת בעמותה מתוך חיבור לערכים: "העלאת המורל לנשים והעצמתם הם חלק מערכים ששמתי לעצמי למטרה ומכאן בחיבור עם העמותה  נולד הרעיון להפקת האירוע לנשים. מלכתחילה התחברתי מאוד לרעיון שמאחורי ארגון מורל האימהות והמשפחה- כאמא ורעיה שהיא גם עצמאית אני יודעת כמה שזה חשוב מדי פעם להרים את הראש ולדעת שיש גוף שחושב על זה ודואג לי ולמורל שלי, גרם לי לרצות להיות חלק. בתור התחלה ניצלנו את הניסיון שלי והבאנו את המופע המדהים הזה של ליליאן בראטו, שזו פעם ראשונה שהמופע יוצא מגבולות "הבימה" ומגיע אלינו לצפון. מדובר בקומדיה סוחפת בצורה יוצאת דופן במשך שעה וחצי כשההנאה מובטחת. דאגנו לסבסד את העלות ולאפשר לכל מי שרוצה להגיע לעשות את זה. ההכנסות מוקדשות כולן לכיסוי העלויות ואם יגיעו הרבה נשים ממה שיישאר נוכל להפיק אירועים נוספים."

לרכישת כרטיסים לחצו

27.6| בשעה 20:00 התכנסות | בית נגלר

לפניות ושאלות ניתן לשלוח וואצאפ לטלפון 0528550935

ניתן להצטרף לוואצאפ לנשים בלבד – לחצו כאן

ליליאן ברטו. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות