457 תלמידי מכל בתי הספר בקריית ביאליק נבחרו למצטיינים לשנת 2022 של מערכת החינוך בעיר

כמדי שנה, לקראת סיום שנת הלימודים, נערך הטקס המסורתי בו מעניק ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, את פרס ראש העיר לנוער מצטיין: 133 תלמידי בתי הספר היסודיים, 191 תלמידי חטיבות הביניים ו- 133 תלמידי התיכון מקבלים השנה את פרס ראש העיר לנוער מצטיין עם תום שנת הלימודים

133 תלמידי בתי הספר היסודיים, 191 תלמידי חטיבות הביניים ו- 133 תלמידי התיכון מקבלים את פרס ראש העיר לנוער מצטיין עם תום שנת הלימודים. הטקס עבור תלמידי בתי ספר יסודיים התקיים אמש (יום ג') במעמד ראש העיר, אלי דוקורסקי, מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, מנהל אגף החינוך עמי ראובן , מנהלי בתי הספר, סגל המורים ומשפחות התלמידים. תלמידי חטיבות הביניים והתיכון יקבלו את תעודות ההוקרה  מחר (יום חמישי ).
כמדי שנה, לקראת סיום שנת הלימודים, נערך הטקס המסורתי בו מעניק ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, את פרס ראש העיר לנוער מצטיין. עם בחירתו לראשות העיר החליט דוקורסקי לעודד את המצוינות בחינוך לצד טיפוח החינוך הערכי והמעורבות החברתית. השנה עמד הפרס בסימן הצטיינות בלימודים, שיפור הישגים משמעותי ותרומה לקהילה. החל משנת הלימודים הקודמת הונהג פרס נוסף – אלופי הקריאה כחלק  מתוכנית עידוד הקריאה שמובילה העירייה .

ראש העיר, אלי דוקורסקי, אמר בטקס: "תלמידות ותלמידים רבים בעירנו עושים חייל ומצטיינים בלימודיהם ובהישגיהם למען הקהילה. תודתי לצוותי ההוראה על עידוד למידה והמצוינות. אני גאה בחוסנה, חוזקה ואיכותה של מערכת החינוך בקריית ביאליק המחנכת למצוינות ".

בפנייתו לתלמידים הדגיש דוקורסקי את גאוותו מהדור החדש הגדל וצו ח בעיר:  "אתם מופת ודוגמא לכל תלמיד ותלמידה בעיר קריית ביאליק. אתם ההוכחה, כי דברים טובים קורים בקריית ביאליק".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות