מנהל חדש: פרי גרופר מונה למנהל מרכז הספורט הציבורי "גלי חיפה"

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אני בטוח שהידע והניסיון הרב שמביא עמו פרי יסייעו להוביל את המועדון לשנים ארוכות של הצלחה על מנת להמשיך ולהיות מרכז הספורט המקצועי והטוב ביותר למען תושבי חיפה."

פרי גרופר, מונה למנהל מרכז הספורט הציבורי "גלי חיפה" (לשעבר הספורטן). גרופר, תושב חיפה, בעל M.B.A. במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה, עם 27 שנות ניסיון ניהולי ורקע נרחב בהיבטי הארגון בכלל, ומרכזי ספורט בפרט. בין תפקידיו שימש מעל עשור, כמנהל מרכזי הספורט של האוניברסיטה העברית בירושלים, כמנכ"ל  מרכז תרבות פנאי נווה-שאנן בחיפה, וכסגן מנהל אגף הספורט, "מכבי העולמי". כמו כן, ניהל בעבר, מקצועית את מחלקת הנוער של "מכבי חיפה" בכדורגל, והיה ספורטאי מקצועי ומאמן הישגי.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, בירך את גרופר על הצטרפותו ל"גלי חיפה": " אני שמח שפרי מצטרף לצוות הניהולי בתום תהליך מיון ממושך ובטוח שהידע והניסיון הרב שמביא עמו יסייעו להוביל את המועדון לשנים ארוכות של הצלחה על מנת להמשיך ולהיות מרכז הספורט המקצועי והטוב ביותר למען תושבי חיפה.

פרי גרופר: "אני מודה לחברי הועדה על הבחירה בי ועל האמון. אני מתכוון להביא את כל שנות הניסיון והידע שלי "לגלי חיפה", להרחיב את פעילות אולם הכושר והסטודיו. מגוון החוגים ואיכות המתקנים. אשאף להכניס ענפי פעילות חדשים וליצור מרכז ספורט, פנאי ונופש איכותי, לרווחת קהל לקוחותינו וספורטאי חיפה".

כזכור, עיריית חיפה, בראשות ראש העיר עינת קליש, והחברה הכלכלית לחיפה, רכשו את מתחם הספורטן לפני מספר חודשים והמתחם עבר מפרטי לציבורי ואף שינה את שמו ל"גלי חיפה". כעת יכולים תושבי חיפה ליהנות מבריכה ציבורית, במתחם איכותי ברמה הגבוהה ביותר, במחירים אטרקטיביים ונוחים

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה. צילום ניוזיםאור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות