בקרוב יחל פרויקט נרחב לשיפוץ והנגשת "טיפות החלב" ברחבי חיפה, בעלות של כ-2.4 מיליון שקל

בשורה להורים ולפעוטות בחיפה - בקרוב יחלו עבודות בסך 2.4 מיליון שקל לשיפוץ ולהנגשת תחנות ״טיפת חלב״ בעיר. יחלו בהדר, חליסה, נווה שאנן וקריית אליעזר

 

על פי התכנון, עבודות השיקום בטיפות חלב בחיפה הראשונות יחלו בהדר, בחליסה, בנווה שאנן ובקריית אליעזר והכל בתכנון ובהובלה פנימית של האגף לבנייה ציבורית.

ראש העיר קיימה סיור עם נציגי משרד הבריאות בתחנות טיפת חלב בעיר, בכדי לבחון את מצבן. מהסיור עלה, כי המבנים במצב רעוע וכי התחנות אינן מונגשות לציבור. לפיכך, פנתה ראש העיר ל"מפעל הפיס" לקבלת סיוע במימון עבודות השיפוץ וההנגשה, ונענתה בחיוב.

האגף לבנייה ציבורית, בשיתוף משרד הבריאות, סיים את עבודת תכנון השיפוצים ולאחר קבלת אישור מועצת העיר יחלו העבודות בשכונות המפורטות מעלה.

בהמשך ייבחן שיקומן של תחנות נוספות, בהתאם למצבן ולמכלול השיקולים העירוניים.

ראש העיר, עינת קליש רותם: "לא יעלה על הדעת ששירות כה בסיסי וחשוב שניתן למשפחות צעירות, לא יונגש עבור אנשים עם מוגבלויות ולמתניידים עם עגלות. אני שמחה על תחילתו של השיפוץ הנרחב לאחר שנים רבות של הזנחה בנושא, ומקווה שבקרוב כל ילדי חיפה והוריהם יוכלו ליהנות מתחנות טיפת חלב מחודשות".

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות