תושבת קריית ביאליק שבה לביתה, דפקה בדלת ומי שפתח לה היה הפורץ האדיב, תושב קריית מוצקין שנתפס בסוף

תושב קריית מוצקין, פרץ לדירתה של תושבת קריית ביאליק, ונעצר על ידי יחידת האופנועים של תחנת משטרת זבולון. כשהאישה חזרה לביתה, הפורץ היה זה שפתח לה את הדלת

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני שבוע, עם קבלת דיווח במוקד 100, מבעלת דירה בקרית ביאליק על כך יצאה מביתה בשעות הבוקר ושכחה לנעול את דלת הבית ומששבה לביתה גילתה שהבית נעול. בעלת הדירה נקשה על דלת הבית ולבסוף פתח את הדלת גבר זר ונמלט מהמקום תוך שבעלת הבית רודפת אחריו.

בתוך כך, שוטרי יחידת האופנועים של תחנת זבולון שהגיעו למקום, פתחו בסריקות אחר החשוד, איתרו אותו ועצרו אותו לחקירה בתחנת משטרת זבולון.

מעצרו של החשוד, תושב קרית מוצקין בן 50 הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים בקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית המשפט השלום בקריות.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות