בשורה להורים: עיריית טירת כרמל תסבסד את עלות הקייטנות העירוניות

בעיריית טירת כרמל החליטו לסבסד את מחזור הקייטנות השני, כאשר המחזור הראשון מסובסד במסגרת תוכנית "בית הספר של החופש הגדול" של משרד החינוך

 

עיריית טירת כרמל תסבסד את עלות הקייטנות העירוניות שיופעלו בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים במהלך עונת הקיץ ב-300 שקל לילד. הסבסוד יינתן עבור מחזור הקייטנות השני, כאשר המחזור הראשון מסובסד במסגרת תוכנית "בית הספר של החופש הגדול" של משרד החינוך.
המהלך, שעליו הודיע ראש העיר, אריה טל, נועד להקל על ציבור ההורים בתקופה כלכלית מאתגרת זו, וכן לאפשר לילדים להמשיך במסגרת חינוכית-חברתית בימי הקיץ.
סבסוד הקייטנות יפחית באופן משמעותי את השתתפות ההורים. כך, עלות ההשתתפות בקייטנה שתתקיים בין התאריכים 11.8-24.7 תעמוד על 600 שקל עבור ימי פעילות קצרים, ו-1,235 שקל עבור ימי פעילות ארוכים.

ראש העיר, אריה טל: "לפעילות במסגרות חינוכיות במהלך חופשת הקיץ יש חשיבות רבה עבור הילדים ומשפחותיהם. אני שמח לבשר על המהלך המשמעותי של סבסוד הקייטנות, אשר יקל מבחינה כלכלית על ההורים ויאפשר לילדים מסגרת איכותית, חברתית, ערכית וחינוכית. אני מאחל לכולנו קיץ מהנה ובטוח".

מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "בהובלת ראש העיר, אריה טל סיכמנו על סבסוד חסר תקדים לקייטנות במסגרת 'בית הספר של החופש הגדול', לטובת כלל המשפחות בעיר. בהתאם לכך, ילדי העיר ייהנו ממסגרות חינוכיות איכותיות ומתוכן עשיר בערכים במחירים מסובסדים והוגנים, ולהורים יתאפשר להמשיך בשגרת החיים, העבודה והפרנסה תוך ידיעה שילדיהם נמצאים בידיים הטובות, הבטוחות והמגוננות ביותר".

יו״ר הנהלת מתנ״ס טירת כרמל, פריד אברהם: ״תודה לראש העיר! המתנ״ס ימשיך להוביל פעילות איכותית למען כל תושבי העיר לאורך כל השנה״.

ארז בן נתן, מנהל מתנ"ס טירת כרמל: "אני מודה לראש העיר טירת כרמל, אריה טל, שהציב את החינוך הבלתי פורמלי ואת צורכי התושבים בראש מעייניו והתגייס לטובת מפעלי הקיץ. התוכנית החינוכית עשירה ומגוונת, ואני מזמין את הילדים לקחת חלק בפעילות".

הרישום המוקדם למפעלי הקיץ של משרד החינוך ועיריית טירת כרמל לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א'-ג' תיפתח מחר – יום רביעי, 8.6.22, בשעה 12:00 – ותימשך עד ה-22.6.22. פרטים על הקייטנות לילדי כיתות ד' ומעלה יפורסמו בהמשך השבוע.

הרישום יתבצע באמצעות אתר מתנ"ס טירת כרמל – matnastc.co.il

 

צילום: מתנ״ס טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות