שבועות בקריית אתא: חגיגות מיוחדות לילדי הגנים והפנינג גדול בו לקחו חלק מאות תושבים ומשפחות

בקריית אתא חגגו את חג השבועות באירוע מיוחד לילדי הגנים ששמעו על משמעות החג מרב העיר וגם הפנינג גדול בו לקחו חלק מאות תושבים בכל הגילאים

 

מאות מתושבי העיר הגיעו השבוע להשתתף בהפנינג שבועות שהתקיים לתושבי העיר בספרייה העירונית.

ההפנינג נפתח בפעילות בוקר להורים וילדים שכללה פינות יצירה, מעגל מתופפים, חביצת חמאה, הכנת ראש דשא, שזירת פרחים והצגת הילדים "העץ הנדיב" עם השחקן איתי ערבה.

בהמשך התקיים ערב שירה בציבור- ״שירה בסיפור" עם חיים לוי בשירי שבועות והמופע "תפילה שבורה" מעולם היצירה של לאונרד כהן.

טקס שבועות נערך גם בשבוע שעבר בבתי הכנסת בעיר בהשתתפות ילדי הגנים, ראש העיר, יעקב פרץ, נציגי מועצת העיר והצוות החינוכי הכולל את הגננות והסייעות.

ילדי גני הילדים הקשיבו להרצאה על משמעות חג השבועות מפי הרב הראשי חיים שלמה דיסקין, שרו יחדיו את שירי החג וצפו בראש העיר מוציא את ספר התורה ועובר ביניהם בכדי לברכם.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא: "חג השבועות הוא החג בו חוגגים את מתן התורה המהווה גורם מאחד לכל יהודי, בכל מקום בעולם. בחג זה אנו חוגגים את השפע הנובע מאדמת הארץ והקשר שבין המעמד הדתי והמעמד האזרחי של העם בארצו. אני מאחל כי שפע, צמיחה ולבלוב יהיו מנת חלקנו ונהנה כולנו מארצנו, ארץ זבת חלב ודבש."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות