עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה מעלות קמפיין קיץ ראשון ל"גלי חיפה"- מרכז הספורט העירוני של חיפה

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "אני מזמין את החיפאים, לנצל את מחירי המבצע וליהנות ממתקן הספורט ברמה הגבוהה ביותר במחיר המשתלם ביותר באזור".

עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה, יוצאות בקמפיין קיץ ראשון למרכז הספורט הציבורי, "גלי חיפה". במסגרת הקמפיין, יינתנו לתושבי העיר חיפה שירכשו מנוי למועדון, הטבות משמעותיות על מנויי הקיץ. במקביל, תמשיך להתאפשר כניסה מוזלת חד פעמית לבריכה לתושבי חיפה. תושבי חיפה שירכשו מנויים לקיץ הקרוב ל- 3 או 4 חודשים לפי בחירתם לכלל סוגי המנויים (יחיד, זוגי, משפחתי), יזכו ל- 15% הנחה, כך שמחירי המועדון יהפכו לאטרקטיביים יותר מתמיד. זאת ועוד, במהלך חודשי הקיץ יתווספו למגוון הרחב של החוגים הקיימים, גם חוגים חדשים לילדים! בנוסף, יצאה החברה הכלכלית לחיפה עם הטבות לעובדי מת"ם והסביבה, וממשיכה במרץ את עבודות השיפור והשדרוג של המתחם על מנת לספק למנויים חווית בילוי מושלמת.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "כפי שהתחייבנו, תושבי חיפה יכולים כבר היום ליהנות ממתחם בילוי במחירים עממיים ונוחים, הכולל בריכות שחייה ומתקנים משופרים ברמה הגבוהה ביותר. אני מזמינה את כל תושבי חיפה לבוא לבלות וליהנות".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "כפי שהתחייבנו, רצינו לייצר הטבות מיוחדות עבור תושבי חיפה, כדי לאפשר לכולם בילוי במועדון הן במסלול כניסה בודדת לבריכה והן במסלול מנוי קיץ המאפשר שימוש בכל המתקנים. אני מזמין את החיפאים, לנצל את מחירי המבצע וליהנות ממתקן הספורט ברמה הגבוהה ביותר במחיר המשתלם ביותר באזור".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה. צילום ניוזיםאור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות