אלו הן 8 נשים מעוררות השראה מקריית אתא, שזכו להוקרה מיוחדת על פועלן

8 נשים מקריית אתא, מעוררות השראה, שסיפור חייהן ותולדותיהן מהווים השראה ודוגמה להעצמה נשית, זכו לפרס מיוחד בטקס מרגש

 

המחלקה לשוויון מגדרי וקידום מעמד האישה בעיריית קריית אתא קיימה טקס לנשים מעוררות השראה בעיר, שסיפור חייהן ותולדותיהן מהווים השראה ודוגמה להעצמה נשית.

הקריטריונים לבחירת הנשים הם פעילות התנדבותית למען הקהילה הכוללת עשייה משמעותית של 30 שנה ומעלה בתחומי: חינוך, אמנות, תקשורת, מדעים, עסקים, קליטת עליה וספורט.

בפרוייקט שהתקיים בשיתוף עם אגף החינוך, רשת המתנסים ומוזיאון בית פישר לקחו חלק תלמידים מ- 6 בתי ספר יסודיים: גבעת טל, גבעת רם, ירושלים, הצבי ישראל, נעם ושפרינצק שבחרו את הנשים, כאשר ועדת הפרס בחרה בהתאם לקריטריונים 8 נשים מעוררות השראה: אלרז נורית, גוטמן שושי, היינמן ציפורה, טולדנו אסתר ז"ל, יהב בת שבע, לוי נחמה, סולומון יעל ופודים הדסה בגין פעילות התנדבותית ראויה לשבח למען העיר והקהילה.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות