16 תושבי קריית אתא קיבלו את אות יקיר העיר כהערכה על פועלם למען הקהילה

בטקס המסורתי שנערך ביום העצמאות בהיכל הספורט העירוני, הוענקו ל-16 תושבי קריית אתא אותות ליקירי העיר על פעילות התנדבותית ראויה לשבח, במעמד ראש העיר והופעה של דני סנדרסון

 

עיריית קרית אתא ציינה את הערכתה למתנדבי העיר בטקס "יקיר העיר" המסורתי שנערך ביום העצמאות בהיכל הספורט העירוני. הטקס שמתקיים מדי שנה בצאת יום העצמאות, כלל  הענקת אותות ליקירי העיר על פעילות התנדבותית ראויה לשבח על ידי ראש העיר וחברי המועצה ומופע של הזמר דני סנדרסון ולהקתו.

השנה, קיבלו 16 תושבים את התואר: רוחי ליפשיץ, מוריס אלון, מאיר בן גיגי, מלכה בן הרוש, אירנה אפרימוב, צביקה דובב, פרידה הלל, נרדה יוספזון, בתיה כהן, סימי למדן, חנה מרנשטיין, פאני ספיאשווילי, פרידה פרידמן, דבורה שאקי, הדסה שמוקלר ויוסף דלאל.

ראש העיר הודה למתנדבים ואמר כי:"קרית אתא נתברכה בתושבים עם רוח התנדבותית ובעלי רצון לסייע ולתרום לזולת. התנדבות לטובת הקהילה מבליטה את ערכי המוסר כפי שיקירי העיר מביאים לידי ביטוי בפועלם המבורך המסמל יותר מכל, את הרוח היהודית המנשבת בקרבנו. רוח הנתינה למען הקהילה ותושבי העיר, היא דוגמא ומופת לעשייה חברתית שאין נעלה ממנה."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות