182 סטודנטים וסטודנטיות בקריית ביאליק קיבלו מלגה מקרן המלגות העירונית בהיקף של כ-1.352 מיליון שקלים  

קרן המלגות העירונית בקריית ביאליק על שם ראש העיר הראשון צבי קרלינר ז"ל העניקה גם השנה מלגות ל-182 בני העיר, סטודנטים וסטודנטיות, בהם 30 הלומדים במגמת הנדסאי באורט ביאליק

עיריית קריית ביאליק העניקה 182 מלגות לסטודנטיות וסטודנטים תושבי קריית ביאליק, ביניהם 30 הנדסאים הלומדים במכללת אורט קריית ביאליק אשר קיבלו את המלגה בטקס מרשים שנערך באשכול הפיס.

קרן המלגות העירונית על שם ראש העיר הראשון צבי קרלינר ז"ל, שממומנת על ידי העירייה בסיוע האגודה ההדדית, מפעל הפיס, פרויקט פרח, מכללת גורדון, תוכנית מנהיגות פנים אל פנים ועמותת חמדת ימים, חילקה ביום רביעי (6.4.2022) מלגות בהיקף של 1.352 מיליון שקל.

בדומה לשנתיים הקודמות גם השנה אפשרה העירייה להגיש בקשות לסטודנטים הלומדים לקראת תואר שני והנדסאים, בנוסף לאלו שלומדים לקראת תואר ראשון.

כל המלגאים יופנו לעשייה חברתית-קהילתית למען תושבי העיר, כאשר הסטודנטים יתרמו מעל 17,000 שעות במסגרות הבלתי פורמאליות, בתגבור לימודים בבתי הספר בעיר, בעבודה בקייטנות, במועדוני הנוער, בפרויקט פרח, בתוכנית המנהיגות ועוד.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר אלי דוקורסקי, יו"ר ועדת המלגות וחברת מועצת העיר ליאת בוגנים,  מנהלת צוות רכזים פרח טכניון שרה שריר וחברי ועדת המלגות.

לתודה המיוחדת זכו מנהל אגף החינוך אמי ראובן שגם הנחה את האירוע ומנהל מרכז צעירים ומזכיר ועדת המלגות, שי דנון על ארגון הערב והטיפול השוטף במלגות הסטודנטים.

באירוע נכחו גם סגן ראש העיר עמירם מסס, חברי מועצת העיר עו"ד אדווה בלמס, צח נחמני ויוסי חזן ומנהל אגף חברה וקהילה חיים אליאס.

המלגאים נהנו ממופע סטנדאפ כפול של שאולי בדישי וחן מזרחי.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "מספר מקבלי המלגות השנה הינו המספר הגדול במחוז. אנו גאים בצעירי העיר הלומדים לקראת תארים אקדמיים ומתנדבים בתחומי החינוך והרווחה למען הקהילה. אני משוכנע שהתנדבותם המסורה של הסטודנטים תיצור שינוי חברתי משמעותי".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות