"יום המעשים הטובים" בקריית אתא, עם חגיגת בר מצווה מרגשת לארבעה נערים

לפני שבוע ציינה קריית אתא את "יום המעשים הטובים" בו לקחו חלק תנועות נוער, בתי ספר ותושבים בכל הגילאים. בין שלל היוזמות נחגגה בר מצווה מרגשת לארבעה נערים בשיתוף חב"ד

 

בשבוע שעבר ציינה עיריית קרית אתא את יום המעשים הטובים  בשלל פעילויות מרגשות שהתקיימו בכל בתי הספר בעיר בשיתוף תלמידים מתנדבים, פעילי תנועות הנוער (הצופים, עזרא, בני עקיבא, אחרי לצה"ל, הקבוצה הירוקה ונוער לתת), ומחלקות העירייה ביניהן: מחלקת החינוך, הרווחה, מרכז הנוער והצעירים, ומחלקת הפיקוח שריכזה את הפרוייקט ופעלה בכל העיר באמצעות הפקחים העירוניים.

בין הפעילויות שהתקיימו: פעילות בבתי אבות, פעילות במסגרות לבעלי צרכים מיוחדים, חלוקת סלי מזון לנזקקים, עזרה לתושבים מבוגרים בקניות בסופר, ניקיון שטחים ציבוריים, שתילת עציצים, חלוקת מכתבי תודה והוקרה לכוחות ההצלה, חלוקת ברכות ומילה טובה ועוד.

שיאו של היום היה חגיגת בר מצווה ל- 4 נערים שערכה בהתנדבות מחלקת הנוער העירונית בשיתוף חב"ד ועשרות מתנדבים מקסימים שתרמו, התגייסו והגיעו לשמח ולחגוג לנערים מכל הלב.

הנערים משתתפים בתכנית בר המצווה "סיירת 13" של מחלקת הנוער בשיתוף בית חב"ד בהובלתו של הרב זאב בן חורין, במהלכה הם לומדים באופן חוויתי ומתחברים למסורת ותרבות יהודית, עולים לתורה ומשתתפים באירוע השיא של חגיגת בר המצווה.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות