התגייסות של תושבים רבים מכל הגילאים ב"יום המעשים הטובים" שצוין בקריית ביאליק בהתגייסות מרגשת למען הקהילה

התגייסות של תושבים רבים מכל הגילאים ביום המעשים הטובים שצויין בקריית ביאליק. בין הפעילויות: שתילה במרחב הציבורי, צביעת בתים של אוכלוסיות במצוקה, הכנת מכתבי תודה, פעילויות בבתי אבות, עבודות אומנות וקישוט, הכנת מאכלי עדות  ועוד

ביום "המעשים הטובים" חגגה קריית ביאליק את רוח הנתינה והעשייה של תושבי העיר למען הזולת. תושבי העיר החל מילדי הגנים ועד האזרחים הוותיקים יצאו לשלל פעולות ומעשים טובים, פרויקט מבורך בו ניתנה אפשרות לכלל התושבים לתרום לקהילה ולהתנסות בהתנדבות בתחומים השונים ולחוש את הסיפור הרב המגיע מעצם הנתינה לאחר.

בין הפעולות שנעשו היו חלוקת דו"חות חיוביים לאזרחים שחוצים את הכביש בהתאם לחוק ולנהגים שעוצרים במעברי החצייה, שתילה במרחב הציבורי, צביעת בתים של אוכלוסיות במצוקה, הכנת מכתבי תודה, פעילויות בבתי אבות, עבודות אומנות וקישוט, הכנת מאכלי עדות  ועוד.

שוטרי ופקחי השיטור העירוני סייעו באריזה וחלוקה של חבילות מזון לתושבי העיר. הפנינג שיא בשיתוף תנועות הנוער וארגוני מתנדבים נעל את יום המעשים הטובים.

בקריית ביאליק מחנכים מהגיל הרך לערכים חשובים כגון קבלת האחר והשונה ועזרה לזולת. יום "המעשים הטובים" הוא רק דוגמא לערבות ההדדית ותרומה לקהילה המקודשים בחינוך העירוני.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "יום המעשים הטובים הינו יום שיא המביא לידי ביטוי את טוב ליבם וערך הנתינה של כלל תושבי העיר. אני מודה לכל העוסקים במלאכה, למערך המתנדבים העצום והמפואר של עירנו שמנחיל את מורשת ההתנדבות לדורות הבאים".

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות