תכנית מיוחדת בקריית אתא המפגישה בין תלמידים ב"רוגוזין" לשוטרי תחנת זבולון ואיך זה קשור ללימוד כישורי חיים וחברה

פרוייקט מיוחד לבני הנוער בקריית אתא: "הכוח שבידע". שיתוף פעולה בין האגף לביטחון קהילתי למשטרת זבולון למניעת התנהגויות סיכוניות

 

כחלק משיתוף הפעולה בין תחנת משטרת זבולון והיחידה לביטחון קהילתי עם בתי הספר בעיר, מתקיימת השנה בחטיבת הביניים רוגוזין א' תוכנית בשם: "הכח שבידע" המונה כ-15 תלמידים ותלמידות משכבה ט' בהובלת רכז המניעה ממחלק הנוער בתחנת זבולון עופר לוי, אשר מטרתה יצירת אמון בין הנערים לשוטרים והכרת שני הצדדים מזווית אחרת ושונה תוך לימוד הנערים מיומנויות עמידה תחת לחץ חברתי וסירוב אשר יקל עליהם לפעול כנגד התנהגויות סיכוניות.

התוכנית כוללת מפגשים פרונטליים בהם לוקחים חלק שוטרים ממחלקים שונים כגון- חבלה, זיהוי פלילי, מודיעין וכו', תוך הטמעת תכנים חשובים בנושא התנהגויות סיכוניות- שימוש בחומרים מסכנים, בריונות ברשת, חיזור אלים, ידע על ההליך הפלילי וכן חיזוק כישורים חברתיים.

רכז המניעה עופר לוי: "זוהי תוכנית ייחודית הזוכה לתמיכה מלאה מצד מפקד התחנה במטרה לקדם את תהליכי המניעה בקרב בני נוער. קרית אתא היא הרשות היחידה מבין כלל הרשויות הנמצאות בתחום תחנת זבולון אשר נבחרה להוביל את הפרוייקט הזה בעיר."

מנהל היחידה לביטחון קהילתי נאור קאשי: "כחלק מתוכנית העבודה של היחידה לביטחון קהילתי, מתקיים שיתוף פעולה פורה בין תחנת משטרת זבולון והרשות בכל תחומי המניעה בכל שכבות הגיל מיסודי ועד התיכון מתוך ניסיון לצמצם ככל האפשר את הופעת והתרחבות התנהגויות סיכוניות וכן הוספה והקנייה של ידע להורים על מנת לקדם את תחושת המוגנות והביטחון האישי בעיר".

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות