בית ספר יבנה בקריית אתא זכה בפרס לבתי ספר ערכיים של מנהל החינוך הדתי במשרד החינוך

בית ספר "יבנה" בקריית אתא נבחר על ידי מנהל החינוך הדתי במשרד החינוך, כבית ספר מצטיין הראוי לקבלת "אות חמד וחסד" לשנת הלימודים תשפ"ב

 

מנהל החינוך הדתי במשרד החינוך בחר בבית ספר "יבנה" בקריית אתא כבית ספר מצטיין הראוי לקבלת "אות חמד וחסד" לשנת הלימודים תשפ"ב.

הפרס ניתן לבתי הספר בהם מושם דגש מיוחד על פעילות חסד ותרומה לקהילה. ועדת הפרס קבעה כי בישיבה התיכונית מתקיימת פעילות ענפה למען הקהילה בין היתר בשיתוף פעולה עם הגמ״ח היישובי והתנדבויות שונות של התלמידים ושל קהילת ההורים ששותפים מלאים למיזמי החסד. לדבריהם:" זכייה זו הינה ביטוי ליצירת בית חינוך כמשפחה, תוך טיפוח זהות ציונית דתית, מצויינות לימודית ערכית וחינוך למעורבות חברתית."

מנהלת בית הספר, ליאת בוזגלו: "חסד ונתינה הם חלק מאורחות החיים של בית הספר  כאשר החסד בא לידי ביטוי גם בשיח ערכי וגם במעשה. אנו רואים בערך הנתינה מרכיב משמעותי מתוכנית הלימודים במטרה לעודד את ערכי הנתינה וההתנדבות כחלק מחזון חמד לטיפוח זהות ציונית דתית."

 

צילום: עיריית קריית אתא

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות