קריית אתא קיימה שלל פעילויות, ממופעים, דוכנים והרצאות לציון יום האישה וחודש השוויון המגדרי

לציון יום האישה הבינלאומי וחודש המודעות לשוויון מגדרי בקריית אתא התקיימו שלל אירועים כמו: הרצאה בנושא העצמה עם עו"ד נופר חן, מופע סטנד אפ של סיגל כהנא שכלל גם דוכני עבודת יד של תושבות העיר ובהמשך יתקיימו אירועים נוספים

 

היחידה לקידום מעמד האישה בעיריית קריית אתא מקיימת במהלך חודש מרץ סדרת פעילויות תרבות לציון יום האישה הבינלאומי וחודש המודעות לשוויון מגדרי. הפעילות מתקיימת בשיתוף עם רשת המתנ"סים העירונית, מרכז הצעירים והמחלקה לשירותים חברתיים.

במסגרת הפעילות קיימה היחידה הרצאה בנושא העצמה עם עו"ד נופר חן, מופע סטנד אפ של סיגל כהנא שכלל גם דוכני עבודת יד של תושבות העיר ובהמשך יתקיימו אירועים נוספים ביניהם: הרצאות של ד"ר אנאבלה שקד ועמית צוק והצגת תיאטרון "המהפכניות".

במקביל, היחידה לקידום מעמד האישה פועלת למען נשות העיר ומקיימת שלל פעילויות ביניהן: ימי עיון, סדנאות, קורסים, מופעים, מועדוני נשים ופורום נשות העיר.

פרידה אורן, מנהלת האגף לקידום מעמד האישה בעיריית קרית אתא:" היחידה לקידום מעמד האישה הוקמה במטרה להוות כתובת לתושבות העיר ולפעול להעצמתן של תושבות העיר בכל הגילאים."

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות