לראשונה מזה 85 שנה, מוחלפת צנרת הביוב והמים במתחם שוק תלפיות בחיפה

שלב משמעותי נוסף בתכנית האסטרטגית לשיקום וחידוש מתחם סירקין ושוק תלפיות יצא לאחרונה לדרך וכולל את החלפת צנרת הביוב והמים שהונחה במקום עוד לפני קום המדינה

 

כחלק מתכנית ההתחדשות של שוק תלפיות ומתחם סירקין בשכונת הדר תחתון, תאגיד מי כרמל החל בימים אלה בהחלפת תשתית הביוב והמים הקיימת באיזור עוד משנת 1936.

במסגרת עבודת התשתית הנרחבת שמתבצעת באזור, תוחלף מערכת המים ותותאם לסטנדרטים הנדרשים לכיבוי אש, ומערכת הביוב הישנה תשודרג לצנרת חדישה.

מתיחת הפנים שעבר עד כה המתחם כוללת, בין היתר: הקמת פארקלטים לעידוד המסחר, תגבור מערך התברואה, הסדרת צומת רחובות יחיאל-סירקין לטובת הולכי הרגל והנגשת תחנת האוטובוס החדשה בצומת, שיפוץ השירותים הציבוריים, התקנת עמודי תאורה חדשים, שיקום המדרכות, הצבת פסי האטה, הסדרת החניה לבאי השוק ורישות כל האזור במצלמות אבטחה מתקדמות.

*רה"ע חיפה, עינת קליש רותם*: ״עיריית חיפה הציבה בשלוש השנים האחרונות את רובע הדר הכרמל במרכז העשייה העירונית מתוך הבנה כי הדר היא הלב האורבני וההיסטורי של העיר ובעלת הפוטנציאל החשוב והגדול ביותר להתחדשות העיר. החלפת צנרת המים והביוב היא צעד חשוב נוסף בחזון לשיקום אחד המתחמים המשמעותיים להתחדשות הלב ההיסטורי של חיפה״.

יו”ר תאגיד מי כרמל, איזי ענבר: ״תאגיד מי כרמל לוקח חלק בהתחדשות השוק העירוני, ובמסגרת הזאת מחליף את תשתיות המים והביוב בשוק תלפיות ובמתחם השווקים הפתוחים ברחוב סירקין. כמו כן, במסגרת העבודות יוחלפו גם מערכות למדידת המים והדרנטים לכיבוי אש. העלות הכוללת לשדרוג והחלפת תשתיות הביוב והמים שחלקן משנות הארבעים כמיליון שקל״.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות